Dzień dobry,
Czy sekcja komentarzy powinna być oddzielna dla rynku polskiego i czeskiego?
jeden kupujący z Czech wystawił nam wczoraj negatywną ocenę bez komentarza i dodając 5 gwiazdek do obsługi kupującego i zgodności z opisem. Jestem prawie pewien, że ten kupujący pomylił się i chciał wystawić pozytywny komentarz. Niestety z powodu bariery językowej nie mam jak do zadzwonić i się z nim porozumieć. Klient nie odpisuje na SMS i wiadomości e-mail. Nie wiem z czego to wynika ale kupujący z Czech bardzo często nie odpisują na e-maile i wiadomości.
Mam na Allegro dwa konta na których przez kilka lat miałem 100% pozytywnych komentarzy. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy, dwóch klientów z Czech wystawiło mi negatywną ocenę bez komentarza i oboje nie odpisują na wiadomości.
Jeśli Allegro nie rozdzieli sekcji komentarzy na Polskę i Czechy to aktualnie jedyne rozwiązanie jakie widzę to zrezygnowanie ze sprzedaży w Czechach. Taki jeden negatywny komentarz nie jest warty nawet kilkuset złotych zarobku. Biorąc pod uwagę, że sprzedaż w Czechach ruszyła dopiero pół roku temu i z czasem będzie coraz większa jestem prawie pewien, że będę miał coraz więcej negatywnych komentarzy z niewiadomych przyczyn i bez możliwości konsultacji z kupującym.
Pozdrawiam Rafał.