anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

szybkie kasowanie zamówienia

Kategorie
kupujący
kupujący 874
inne
inne 171
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
31
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

szybkie kasowanie zamówienia

Client:98672418
#1 Nowicjusz#

Niech każdy kupujący użytkownik może sobie ustawić w profilu po ilu minutach zamówienie jest przekazywane do dostawcy. NP. 30 minut, 15 minut, 60 minut.

W tym okresie po złożeniu zamówienia kupujący może go "na szybko" skasować bez konieczności zwrotu itd.

Bardzo przydatne w przypadku złożenia błędnego zamówienia.

Ostatnio zamówiłem błednie ksiązkę, skasowałem po 5 minutach, a ksiązka i tak przyszła.

Oczywiście takie szybkie kasowanie wymaga odpowiedniej obsługi kart kredytowych (najlepiej z szybkim zwrotem). Ale nawet z długim zwrotem to lepsze niz wysyłanie skasowanego zamówienia.

 

3 Komentarze
Client:96810784
#13 Ambasador#

A może wystarczy przemyśleć zanim się kupi?

br.
#21 Demiurg#

@Client:98672418   Każdy kij ma dwa końce  - przysłowia są mądrością.

Teoretycznie  możesz sam to zrealizować,  zamiast kliknąć Kupuję i płacę,  po prostu wyłącz komputer albo aplikację.  Wada jest taka że czy sam wyłączysz  zakup czy też Allegro by ci opóźniło proces zakupu,  w tym czasie może ktoś inny kupić ten jeden ostatni i cenny  przedmiot.

Jest do tego rozwiązanie,  w zakładce  Zakupy  jest opcja Anuluj.  Tam można anulować pomyłkowy zakup ale tylko jeżeli sprzedający nie rozpocznie procesu przygotowania do wysyłki.

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@Client:98672418 Cześć. 🙂 Dziękuję za Twoją wiadomość, ale nie mamy w planach wprowadzenia takiego lub podobnego rozwiązania. Zamówienie jest przekazywane do sprzedającego od razu. Przed każdym zakupem klient wypełnia formularz dostawy i ma czas, na zweryfikowanie swoich zakupów.

Kiedy (w nielicznych przypadkach) dochodzi do pomyłki, kupujący może anulować zakup, dopóki sprzedający nie rozpocznie jego procesowania. Jeśli opcja anulowania zakupu jest już niedostępna, to wtedy należy skorzystać z formularza zwrotu. Sprzedający nie powinien nadawać zamówienia, które zostało anulowane. 

oznacz moderatorów