anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Udostępnienie Kupującym linków do trackingu na stronie przewoźnika

Kategorie
kupujący
kupujący 855
inne
inne 169
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
3
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
105
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
992
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
505

Udostępnienie Kupującym linków do trackingu na stronie przewoźnika

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

Sprzedawca ma w szczegółach zamówienia dostępny pod numerem przesyłki link do trackingu bezpośrednio na stronie przewoźnika. Kupujący nie ma takiej możliwości, dysponuje jedynie trackingiem udostępnianym przez Allegro, a to dość ułomny system. Najlepszy dowód do choćby dostawa kurierem Geis:

Oto co widzi Kupujący w trackingu Allegro:

dost1.jpeg

Oto jak wygląda rzeczywisty tracking, na stronie przewoźnika:

dost2.jpeg

Często przez to zdarza się, że dzwoni lub pisze zdenerwowany Kupujący, kiedy nadamy przesyłkę, a ta przesyłka jest dawno w drodze. Najlepszym rozwiązaniem byłoby więc udostępnienie Kupującym identycznego linku do strony przewoźnika jak jest to robione w przypadku sprzedawców.

2 Komentarze
ko_alka
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

Cześć @medalik_2009 🙂 Twoją sugestię przekazuję dalej do weryfikacji. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, kiedy uzyskam więcej informacji.  

FiberNovelty
#7 Wielbiciel#

Podpinam się do tematu.

Mamy dużo zapytań od kupujących odnośnie przesyłek. UPS czasem automatycznie przekierowuje do punktów zamiast doręczyć pod adres i klient widzi, że paczka jest do odbioru, ale nie mają pojęcia gdzie, więc klienci piszą, dzwonią i zakładają dyskusje by się czegoś dowiedzieć.

Możliwość kliknięcia w aplikacji czy panelu Allegro w link i sprawdzenia bardziej szczegółowych informacji bezpośrednio na stronie u przewoźnika rozwiązałaby większość takich zgłoszeń.

Zrobić np. w formie przycisku "Zobacz dokładny status przesyłki" czy coś w tym stylu lub dopracować system by pobierał do panelu czy aplikacji szczegóły bez przekierowywania na zewnątrz.

oznacz moderatorów