W tym momencie mamy taką sytuacje : sprzedający przygotowuje zamówienie i je nadaje generując etykiete - u sprzedającego zamówienie zmienia status na "wysłane" . Natomiast dokładnie w tym samym momencie ( po wygenerowniu etykiety) kupujący ma status " w przygotowaniu" a status na "wysłane" zmienie sie dopiero po odbiorze przez kuriera . I tutaj zaczyna sie problem ponieważ często kiedy kupujacy widzi status "w przygotowaniu" pisze lub dzwoni np z prośbą o zmiane adresu, paczkomatu, telefonu lub zamiane jakiegoś produktu . Robi to ponieważ ma komunikat o tym że zamówienie jest przygotowywane podczas gdy de facto jest już ono nadane i oczekuje tylko na kuriera.
W tej sytuacji proponuje aby po wygenerowaniu etykiety zmienić komunikat dla kupującego tak aby miał swiadomośc że paczka jest już przygotowana. Mógłby to być komunikat typu : "paczka oczekuje na odbiór przez kuriera" lub też "zamówienie gotowe do wysyłki" czy tez " Twoje zamówienie zostało przygotowane"
Taki komunikat byłby jasnym sygnałem dla kupujacego że zamiany w zakupie nie są już możliwe