anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Urlop - realny czas dostawy

Kategorie
kupujący
kupujący 1043
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
363
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Urlop - realny czas dostawy

kndshop_pl
#10 Popularyzator#

Cześć wszystkim,

wielu sprzedających na Allegro boryka się z problemem urlopu na Allegro. Do tej pory wstawiając urlop przykładowo na 6 dni, musimy wydłużyć czas wysyłki o co najmniej 7 dni. Klient widzi informację w pierwszy dzień urlopu: "Przewidywana dostawa: za 18 dni u Ciebie". Mimo to musimy odpowiadać na pytania klientów czyli tak naprawdę urlopu nie mamy.

Pomysł jest następujący i powinien każdemu ułatwić życie. Jeśli w ofertach mamy ustawiony czas wysyłki 24h to po wstawieniu urlopu ten czas powinien się wydłużyć o urlop + 24h a nie jak dotychczas urlop + 7dni i dodatkowo trzeba czas wysyłki zmieniać codziennie o jeden dzień.

Teraz kupujący widzi to w sposób następujący:

25-30.06 sprzedający ma urlop - Przewidywana dostawa: za 18 dni u Ciebie

po zmianach:

25-30.06 sprzedający ma urlop - Przewidywana dostawa: za 7 dni u Ciebie

Kupujący nie będzie wprowadzany w błąd a co za tym idzie będzie miał pełną świadomość kiedy otrzyma przesyłkę. My nie będziemy na urlopie zmieniać czasu wysyłki codziennie o jeden dzień. Osoba która kupuję u nas pierwszy raz pomyśli że wysyłamy paczki dopiero po 7 dniach od zakupu bo w tej chwili tak można wnioskować. Liczę na wasze głosy bo na urlopie wreszcie trzeba odpocząć a nie myśleć o Allegro. 🙂

6 Komentarze
Bytom_Trade
#10 Popularyzator#

Zdecydowanie dobry pomysł. 

Ale powinno być to zrobione jeszcze prościej.

Po zaznaczeniu urlopu do np 07.07.2021 WSZYSTKIE aukcje powinny być automatycznie zamrażane, tz. widoczne ale czas wysyłki powinien być tak jak mówisz, standardowy liczony od pierwszego dnia po zakupie. 

Tak samo odpowiedzi do użytkowników, powinno się ustawić automatyczną odpowiedź, że sprzedawca jest na urlopie i udzieli odpowiedzi w pierwszym możliwym terminie po urlopie, czyli nie powinien być zmuszony do odpowiadania w czasie urlopu.

Zamykanie aukcji na czas urlopu i wznawianie ich po jego zakończeniu jest chorą praktyką!

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@kndshop_pl Cześć! Dzięki za Twój pomysł. Możesz wydłużyć czas wysyłki w swoich ofertach w sposób grupowy. Kupujący będą widzieli, że przesyłka zostanie nadana po Twoim powrocie, w terminie przez Ciebie wyznaczonym. Dzięki temu oferty będą widoczne w wynikach wyszukiwania, a ich popularność zostanie zachowana. W ten sposób klienci będą też mogli dokonywać zakupów i nie będzie wcześniejszego komunikatu na koncie o nadchodzącym urlopie. Życzę przyjemnego wypoczynku 🙂

adam_f.
#8 Zapaleniec#

Moderatorzy ewidentnie nie rozumieją problemu z jakim borykają się sprzedający. A wydawałoby się, że takie jest to proste do zrozumienia. Kolejny sprzedawca zwraca na to uwagę, a pracownicy Allegro z uporem maniaka mówią mu, że jest w błędzie. Sam obecnie jestem na urlopie i szlag mnie trafia, że musiałem zmienić czas dostawy swoich towarów z 1 dnia na 10 dni, a kupujący widzą dodatkowo wydłużony czas dostawy o czas urlopu i widzą dostawę po ponad 20 dniach . Tym samym kupujący są wprowadzani w błąd bo w rzeczywistości dostali by towar szybciej zaraz po urlopie i przez to spada prawdopodobieństwo że dokonają zakupu właśnie u mnie. Taktyka ta jest bezsensowna i utrudnia sprzedaż. 

kilowat_net
#11 Animator#

Dzień dobry

Informacja o urlopie wyświetla się 7 dni przed jego rozpoczęciem. "Odstrasza" to kupujących i generuje mnóstwo pytań i telefonów "czy wyśle Pan przed urlopem". Obniża też wartość sprzedaży. Kupujący rezygnują z zakupu w obawie, że sprzedająca nie zdąży wysłać zamówienia przed urlopem mimo zaznaczonej opcji "wysyłka w 24h".

Jeśli sprzedawca ma ustawioną wysyłkę w 24h i się z tego wywiązuje, to informacja o urlopie rozpoczynającym się 8 Lipca powinna się wyświetlić najwcześniej 7 Lipca o godzinie 00:00:01. Natomiast od 1 Lipca kupujący w momencie złożenia zamówienia powinien dostawać informację "opłać do 6 Lipca, bo od 8 sprzedawca ma urlop".

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Zrealizowany

W związku z wieloma głosami,  że dotychczasowa funkcjonalność urlopu nie spełnia Waszych oczekiwań i nie odpowiada na potrzebę natychmiastowego zatrzymywania ofert w różnego typu losowych sytuacjach od wczoraj udostępniliśmy Wam nową propozycję - przerwa w sprzedaży. Dzięki niej możecie zakończyć wszystkie trwające oferty za pomocą jednego kliknięcia, przez co nie będą one niewidoczne dla klientów i nie będą mogli dokonać w nich zakupów. Więcej informacji i szczegółów na temat tej zmiany znajdziecie w tym wpisie.

kilowat_net
#11 Animator#

Funkcja super, ale jednak Urlop (po reformie) powinien pozostać jako wybór. Już jest gó...burza o to.

Są, byli i będą 2 rodzaje sprzedawców

1. Woli Urlop, zagląda 1-2 razy dziennie na pocztę, po urlopie wysyła zamówienia złożone w czasie urlopu.

2. Woli święty spokój i na czas urlopu zakańcza oferty.

Nigdy nie pogodzicie ich wprowadzając jedną funkcję.

oznacz moderatorów