Kupiłem dwa przedmioty i wybrałem opcję zapłaty kartą płatniczą. Po zatwierdzeniu, pojawiło się okienko z informacją, żebym zatwierdził płatność w wiadomości, jaką wysłano na mój telefon. Problem w tym, że w telefonie nie było żadnej wiadomości. Czekałem, aż się pojawi, ale wcześniej zostało automatycznie anulowane oczekiwanie na potwierdzenie zapłaty. Prośba o zatwierdzenie transakcji pojawiła się na telefonie około minutę później, tylko nie miałem już czego zatwierdzać.
To nie powinien być problem, ale był. Wybrałem opcję ponowienia płatności. Tym razem niemal natychmiast dostałem informację, że płatność została anulowana przez bank, mimo że na telefonie nie pojawiła się ponowna prośba o zatwierdzenie zapłaty. Chciałem zmienić formę płatności, ale nie było takiej możliwości.
Nie wiem, dlaczego bankowi zajęło tyle czasu wysłanie tej prośby o zatwierdzenie płatności (CitiBank), ale warto by to jakoś usprawnić. Wydaje mi się, że przydałyby się dwie możliwości:
- pytanie o wydłużenie czasu oczekiwania na odpowiedź - jeżeli to jest możliwe do zrealizowania
- jeżeli płatność została odrzucona, to powinna być możliwość ponowienia płatności z możliwością zmiany formy płatności
--
Grzegorz