anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Usunięcie dropshipingu

Kategorie
kupujący
kupujący 1077
inne
inne 220
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
418
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
67
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
202
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1017
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
513

Usunięcie dropshipingu

bumbajov
#1 Nowicjusz#

Preludium jest takie że coraz więcej jest przypadków związanych z brakiem towaru u sprzedawcy. Poruszyłem ten temat wśród znajomych i również potwierdzili to, że te zjawisko się rozpowszechnia. 

Problem braku towaru powoduje potrzebę poświęcenia dodatkowo czasu na jego ponowny zakup i automatycznie opóźnia odbiór towaru.  

To tak jakby iść ulicą przechodząc obok piekarni z dużym napisem" u nas zawsze jest chleb na półkach" wchodzimy do sklepu a tam półki puste a w zamian słyszymy że może bułeczkę chcemy i jeśli kupimy za 100 zł to dostaniemy 4% rabatu.  

Handel nie swoim towarem lub sprzedawanie przez 100 sprzedawców 1 pary rękawiczek widac na serwisie. Gdzie z punktu widzenia kupującego jest 100 sztuk łącznie na portalu a tak naprawdę nie ma żadnej bo ktoś już ją sprzedał na innym portalu- chore. 

Moja sugestia to przy każdej aukcji informacja czy towar jest na magazynie wewnętrzym sprzedawcy czy na jakimś magazynie centralnym (ogólnym dla wszystkich) oraz wprowadzenie kar finansowych za brak towaru.

6 Komentarze
mdrogeria
#21 Demiurg#

Racja po Twojej stronie jest , ale ... ALE jak znam życie kierujesz się przy zakupie głównie ceną , nie zwracasz uwagi na oceny sprzedawcy i dlatego wpadasz w oferty drophingowe . Tak , mają niższe ceny bo ! nie mają magazynu , nie inwestują swojej kasy w towar  , paczki pakuje firma zewnętrzna . Sprzedawca oferujący towar z pólki przeważnie ma w swoich ofertach informacię ,, dostawa jutro , pojutrze ,, tego zapisu u dropshingowców raczej nie uświadczysz .

Halfrunt
#20 Guru#

Myślę że sprzedający podczas wystawiania ofery, powinien mieć możliwość zaznaczenia, czy dysponuje fizycznie towarem, czy też korzysta z innych pośredników/hurtowni. 

Wówczas pojawiała by się odpowiednia zakładka w filtrach ofer do odznaczenia przez klient 

Myślę że wprowadzenie kary finansowej za raku towaru to zbyt daleko posunięta ingerencja w kompetencje sądów, ale już ustalona jakaś symboliczna nawiązką finansowa za stratę czasu na bezproduktywne szukanie oferty była by okej. 

medalik_2009
#17 Koryfeusz#

Chyba żartujesz. Przecież oficjalny sklep Allegro praktycznie w całości opiera się na dropie. 😎

Ziolko39
#21 Demiurg#

A ja proponuję pręgierz lub klatkę na środku rynku, aby gawiedź mogła obrzucic takiego sprzedawcę zgniłymi jajkami. Zachciało dię niektórym bawić w Charlesa Lyncha. Powołajmy też Inkwizycję i za "recydywę braku towaru" od razu łamanie kołem, a potem na stos. 

Halfrunt
#20 Guru#

O takkk, powołajmy milicję gospodarczą do wyłapywania takich sprzedafców, może nauczą się szanować klientów, tak jak to robią w sklepach na zachodzie, gdzie klient to Pan 

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@bumbajov Cześć, dziękuję za tę wiadomość. 🙂 Rozumiem, że takie sytuacje nie są komfortowe i mogą utrudniać zakupy. Zawsze warto weryfikować kraj i czas dostawy. W razie wątpliwości można dopytać sprzedającego i upewnić się, że produkt zostanie wysłany z magazynu wewnętrznego. Z naszej strony nie możemy zakazać sprzedającym handlu w modelu dropshipping, a tym bardziej nakładać za to kar finansowych. Nie mamy również możliwości weryfikowania rzeczywistych stanów magazynowych sprzedających. 

oznacz moderatorów