Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknięcie przycisku Akceptuj oznacza zgodę na korzystanie z plików cookie. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Konsultant nie może usunąć (na prośbę Klienta) pomyłkowo dodanego wpisu w dyskusji. Taka opcja powinna być, każdy może się pomylic, gdy np prowadzi kilka dyskusji ze sprzedającymi.
Cześć. Dziękuję za ten pomysł, ale nie planujemy wprowadzenia takiej możliwości. Sugerowana ingerencja konsultanta mogłaby doprowadzić do wielu nieporozumień. Jeśli w Dyskusji zamieszczono jakieś treści przez pomyłkę, to rozwiązaniem będzie wyjaśnienie sprzedającemu, że dana wiadomość nie była kierowana do niego.
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.