anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wprowadzenie uwag do zamówienia podczas zakupu mogłoby zakładać nowy wątek w centrum wiadomości

Kategorie
kupujący
kupujący 1109
inne
inne 213
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
86
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
111
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
266
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
137
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1247
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
598

Wprowadzenie uwag do zamówienia podczas zakupu mogłoby zakładać nowy wątek w centrum wiadomości

Kaa26
#7 Wielbiciel

Historia.

Zdarzało mi się że jak uzupełniałem pole uwagi do zamówienia to sprzedawcy podczas realizacji zamówienia nie zwracali na nie uwagi. 

Rozwiązaniem tego mogłoby być tworzenie nowego wątku w centrum wiadomości z moją uwagą do zakupu. 

Wtedy sprzedający mógłby się ustosunkować w wiadomości że przyjął uwagi.

4 Komentarze
Client:35386082
#16 Inspirator

Nie najlepszy pomysł.

W naszej firmie kto inny ogarnia zamówienia, kto inny korespondencję z klientem. Takie rozdzielenie na  zamówienie i uwagi mogłoby nie działać, albo skutkować opóźnieniem wysyłki. 

Client:138894413
#1 Nowicjusz

You make a valid point — keeping order management and customer communication separate can sometimes lead to confusion or delays. A more integrated system where both teams can easily share updates would definitely improve efficiency and customer satisfaction. For smooth and reliable service management, it’s always best to stay organized — just like maintaining your home appliances. You can learn more about quality maintenance solutions at <a href="https://appliancerepaircedarrapidsiowa.com/" target="_blank">Appliance Repair Cedar Rapids</a>.

Kaa26
#7 Wielbiciel

Rozumiem.

Jestem kupującym i nie mam wglądu jak to wygląda po stronie sprzedającego lub obsługującego zamówienie. Generalnie chcę uzyskać pewność, że osoba realizująca zamówienie zapozna się z uwagami do zamówienia w momencie przygotowania zamówienia lub przed spakowaniem. Czy na tych etapach wyświetla się sprzedającemu komunikat z treścią uwag kupującego i koniecznością potwierdzenia "Tak zapoznałem się z uwagami" ?

 

Client:35386082
#16 Inspirator

Pracujemy na mailach z Allegro. Po sprzedaży przychodzi mail z info, kto i co kupił, czym wysłać, czy faktura VAT czy paragon, w tym mailu jest też ta info od klienta. Nie ma czego potwierdzać.
Ale nie jesteśmy dużą firmą. Podejrzewam, że większe firmy mają to bardziej zautomatyzowane.

oznacz moderatorów