anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wprowadzić zmiany w ocenie "Czas odpowiedzi w dyskusji" "Terminowe odpowiedzi w dyskusjach"

Kategorie
kupujący
kupujący 525
inne
inne 104
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
20
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
85
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
150
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
69
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
460
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
259

Wprowadzić zmiany w ocenie "Czas odpowiedzi w dyskusji" "Terminowe odpowiedzi w dyskusjach"

BURZYNSKID
#13 Ambasador#

Czas odpowiedzi w dyskusji ma duży wpływ na ocenę jakości sprzedaży.

Punkty są odejmowane w zależności, w jakim czasie udzielimy odpowiedzi.

Niby wszystko ok. Ale jeśli klient zada pytanie o godz. 18, a odpowiemy na nie o godzinie 10, to otrzymujemy ocenę " dobry".

Proponuję, aby do oceny czasu potrzebnego na odpowiedź wliczać godziny gdy normalnie wszyscy pracują, np. od godziny 8.00 do 18.00.

Druga sprawa, to ocena  terminowych odpowiedziach w dyskusjach.

Jeśli zdarzy się, iż klient założy ,a w zasadzie zada pytanie typu," kiedy otrzymam zwrot pieniędzy bo wczoraj mój zwrot dotarł do ciebie"

a ty przypadkiem nie zareagujesz to z automatu otrzymujesz ocenę poziom  nieakceptowalny. Chociaż na 200 transakcji nikt nie założył dyskusji

Jeśli takich pytań masz 100 i odpowiesz na wszystkie pozostałe w terminie, to dla oceny twój poziom wzrośnie do dobry .

Do tej oceny aby była uczciwa powinno się brać również ilość transakcji.

 

2 Komentarze
Nad_Pilica
#11 Animator#

Jak to? To po 18 już nie sprzedajesz?  

_HolaOla_
Moderator
Moderator
Status zmieniony na: Odrzucony

@BURZYNSKID Bardzo dziękuję za Twoją propozycję, ale handel online ma to do siebie, że nie działa wyłącznie w w godz. 8-16, dlatego nie planujemy wprowadzenia zmian, które opisałeś. Czasu odpowiedzi w dyskusjach oraz na wiadomości klientów i tak nie liczymy w soboty, niedziele, a także dni ustawowo wolne od pracy i nie zamierzamy zmieniać w najbliższym czasie obowiązujących obecnie zasad

oznacz moderatorów