Czas odpowiedzi w dyskusji ma duży wpływ na ocenę jakości sprzedaży.
Punkty są odejmowane w zależności, w jakim czasie udzielimy odpowiedzi.
Niby wszystko ok. Ale jeśli klient zada pytanie o godz. 18, a odpowiemy na nie o godzinie 10, to otrzymujemy ocenę " dobry".
Proponuję, aby do oceny czasu potrzebnego na odpowiedź wliczać godziny gdy normalnie wszyscy pracują, np. od godziny 8.00 do 18.00.
Druga sprawa, to ocena terminowych odpowiedziach w dyskusjach.
Jeśli zdarzy się, iż klient założy ,a w zasadzie zada pytanie typu," kiedy otrzymam zwrot pieniędzy bo wczoraj mój zwrot dotarł do ciebie"
a ty przypadkiem nie zareagujesz to z automatu otrzymujesz ocenę poziom nieakceptowalny. Chociaż na 200 transakcji nikt nie założył dyskusji
Jeśli takich pytań masz 100 i odpowiesz na wszystkie pozostałe w terminie, to dla oceny twój poziom wzrośnie do dobry .
Do tej oceny aby była uczciwa powinno się brać również ilość transakcji.