Ta witryna korzysta z plików cookie. Kliknij Akceptuj, aby wyrazić zgodę na pliki cookie naszej witryny, zgodnie z ich opisem w naszych Zasadach korzystania z plików cookie. Kliknij opcję Preferencje, aby dostosować ustawienia plików cookie.
teraz na stronie oferty, u góry są zakładki "dostawa", "zwroty", "o sprzedającym", a poniżej parametry i opis oferty. Uważam, że oferta byłaby bardziej czytelna gdyby opis i parametry były u góry.
Cześć, dziękuję za opinię. Układ oferty został stworzony przez UX Designerów, a ich projekt jest oparty na badaniach. Nie mamy planów, aby w najbliższym czasie wygląd oferty uległ zmianie. Dodam jednak, że wygląd oferty i zachowania użytkowników są stale monitorowane. Mierzona jest również skuteczność takiego układu. Dążymy do optymalizacji wyglądu oferty pod kątem Kupujących.
@ko_alka autor watku poniekąd ma trochę racji , może warto by było zastosować marketowy trik - chcąc kupić chleb musisz przejść między półkami cały sklep -. Klienci /w znacznej większości / nie czytają opisów więc może umieszczając interesujące takie dane jak ,,dostawa ,, czy ,,zwroty ,, na końcu oferty w jakimś stopniu przyczyniłoby się do zerkania w opisy ofert ,a tym samym zmiejszenia ilości zwrotów czy czy nieuzasadnionych pretensji ze strony klientów .
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.