Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
Zgodę na wykorzystywanie plików cookie wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub zmienić klikając w Ustawienia plików cookie, w stopce strony. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
Autoryzacja nie powiodła się. Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Używamy plików cookie, aby umożliwić Ci korzystanie z naszej strony, poprawiać jej funkcjonalność oraz przetwarzać informacje analityczne. Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o tym, jak korzystamy z plików cookie. Po akceptacji strona zostanie automatycznie odświeżona.
teraz na stronie oferty, u góry są zakładki "dostawa", "zwroty", "o sprzedającym", a poniżej parametry i opis oferty. Uważam, że oferta byłaby bardziej czytelna gdyby opis i parametry były u góry.
Cześć, dziękuję za opinię. Układ oferty został stworzony przez UX Designerów, a ich projekt jest oparty na badaniach. Nie mamy planów, aby w najbliższym czasie wygląd oferty uległ zmianie. Dodam jednak, że wygląd oferty i zachowania użytkowników są stale monitorowane. Mierzona jest również skuteczność takiego układu. Dążymy do optymalizacji wyglądu oferty pod kątem Kupujących.
@ko_alka autor watku poniekąd ma trochę racji , może warto by było zastosować marketowy trik - chcąc kupić chleb musisz przejść między półkami cały sklep -. Klienci /w znacznej większości / nie czytają opisów więc może umieszczając interesujące takie dane jak ,,dostawa ,, czy ,,zwroty ,, na końcu oferty w jakimś stopniu przyczyniłoby się do zerkania w opisy ofert ,a tym samym zmiejszenia ilości zwrotów czy czy nieuzasadnionych pretensji ze strony klientów .
oznacz moderatorów
Aby dodać komentarz, musisz się zarejestrować. Jeśli jesteś już zarejestrowany, zaloguj się. Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś, zarejestruj się i zaloguj.