anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

WYCOFANIE TERMINU WYSYŁKI NARZUCONEGO PRZEZ ALLEGRO

Kategorie
kupujący
kupujący 1035
inne
inne 204
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
254
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
85
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
216
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
115
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1044
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
533

WYCOFANIE TERMINU WYSYŁKI NARZUCONEGO PRZEZ ALLEGRO

olsilo_sklep
#9 Pomysłodawca#

Witam. Proponuję wycofać narzucony termin wysyłki przez allegro. Wydaje mi się, że czas wysyłki oraz godziny ustawione w dostawach "na jutro" przez sprzedawcę są wystarczające i bardziej korzystne zarówno dla kupującego jak i dla sprzedawcy. Jako sprzedawcy określamy czas w jakim mamy możliwość wysłać przesyłkę, a niestety allegro modyfikuje to na podstawie rzeczywistego wysyłania i robi się problem, bo nie zawsze jesteśmy w stanie zmieścić się w godzinach narzuconych. Przy wybraniu czasu wysyłki jako 1 dzień, nie ma możliwości skorzystać z opcji wyłączenia przyspieszenia czasu przez allegro na okres 10 dni. Mam to ustawiona, a mimo wszystko dalej allegro narzuca mi czas na wysyłkę.

Pozdrawiam

4 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@olsilo_sklep dziękuję za Twoją propozycję, ale przewidywany czas dostawy jest liczony na podstawie Twoich deklaracji jak i historycznie zrealizowanych zamówień. My jako Allegro nie narzucamy Ci terminu wysyłki, bo to Ty jako sprzedawca decydujesz o swoich deklaracjach oraz o tym, jak szybko realizujesz zamówienia. 

fox_paws
#16 Inspirator#

@olsilo_sklep Niestety, Allegro prezentuje czas dostawy "korzystniejszy dla klienta", nawet w przypadku, jeśli sam przewoźnik nie przewiduje tak szybkiego dostarczenia przesyłki...

Porównaj tu:

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/inpost-nie-realizuje-odbior%C3%B3w-w-sobot...

olsilo_sklep
#9 Pomysłodawca#

Nie rozumiem dlaczego moderatorzy mówią, że czas jest naliczany wg mojej deklaracji, jak w rzeczywistości tak nie jest. Moja deklaracja to 1 dzień na wysyłkę a w rzeczywistości narzucacie mi wysyłkę w tym samym dniu. Czasem nie jestem w stanie wysłać w tym samym dniu, co za tym idzie, że nie dostaję punktów za terminową wysyłkę, a później nie mam sprzedaży przez kilka dni, bo jestem "zdepozycjonowana". Tak samo z deklaracją godziny. Mam ustawione, że jeśli klient zamówi do 9:00, to wyślę tego samego dnia, w rzeczywistości zamówienia z godziny 13:30 muszę wysłać tego samego dnia, bo tak sobie allegro zadeklarowało. Proszę powiedzieć w którym przypadku jest brana pod uwagę moja deklaracja? A to, że czasem uda się wysłać szybciej to chyba dobrze dla klienta, ale to nie oznacza, że mogę tak codziennie, a Wy z góry ustalacie wbrew moich deklaracji wysyłkę, a klient się denerwuje.

olsilo_sklep
#9 Pomysłodawca#

Nie wspominając już o dostawcach, u których graniczna godzina to 16:00, a w rzeczywistości przesyłki nadane o 14:00 w paczkomacie nie wychodzą tego samego dnia. Tego fizycznie nie da się zrobić. Z tego co widzę temat poruszany jest przez wielu sprzedawców, więc dlaczego nie można tego poprawić?

oznacz moderatorów