Proponuję wprowadzenie dla chcących skorzystać z tej opcji Sprzedających wydłużonego (ponad wymóg prawny) czasu na zwroty, zwłaszcza w ramach Allegro Smart. Customer experience: wstrzymuję się z zakupem butów (kaloszy) na prezent świąteczny, by w razie nietrafienia z rozmiarem lub fasonem móc je bezpłatnie zwrócić. Zakładam, że jest takich osób więcej. Skutkiem tego w okresie 10 dni przed Świętami będzie kolejny szczyt i kłopoty z dostawami. Wydłużenie czasu na zwroty pozwoliłoby rozładować kolejki. Z mojej perspektywy nie wpłynie to w żaden sposób na decyzję o zwrocie lub jego braku. Ofertę można by ograniczyć do okresu przedświątecznego, np. tylko grudzień.
Dodatkowa korzyść dla Sprzedających to możliwość dotowarowania lub precyzyjniejszego zarządzania rotacją towarów w magazynach - wypłaszczony peak przedświąteczny.
Pod rozwagę!