anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

WYKLUCZENIE NEGATYWNEGO KOMENTARZA ZE STATYSTK W PRZYPADKU ODMOWY ZWROTU/REKLAMACJI Allegro Protect

Kategorie
kupujący
kupujący 1043
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
362
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

WYKLUCZENIE NEGATYWNEGO KOMENTARZA ZE STATYSTK W PRZYPADKU ODMOWY ZWROTU/REKLAMACJI Allegro Protect

simplyjoy_pl
#8 Zapaleniec#

Klient ma prawo do subiektywnej opinii i tego nikt nie chce nikomu odbierać. Jednakże w przypadku zwrotu towaru, który np. zgodnie z art. 38 UoPK został zapieczętowany a klient go otwiera, używa a potem domaga się zwrotu jest na porządku dziennym. Następnie później próbuje wykorzystać wszelkie dostępne prawne środki reklamacja/rękojmia. W przypadku kolejnych odmów, które obiektywnie nie podlegają dyskusji, często kończy się to tak, że do dyskusji dołącza się pracownik Allegro, który dyskusje zamyka i proponuje klientowi zwrot środków i np. dodatkowo monety w ramach rekompensaty.

Klient ma poczucie się, wygrał i często pozostawia negatywny komentarz, szkalujący dobre imię przedsiębiorcy , a którego nie można usunąć, bo kupujący jest na tyle elokwentny, że nie używa wulgaryzmów.

Pójdźmy na kompromis - zwłaszcza, że mamy trend na wielu grupach FB, gdzie użytkownicy wymieniają się radami, jak wyłudzać od sprzedających pieniądze.

Niech klient wystawi negata, niech będzie w myśl tego, że ma prawo do subiektywnej opinii jak ma potrzebę...

Chrońmy też w jakiś sposób uczciwych sprzedających, którzy skorzystali z prawa odmowy zwrotu/reklamacji/rękojmi (my też często mamy rację!) i niech taki komentarz nie liczy się do statystyk obniżających wynik/jakość sprzedaży.

2 Komentarze
simplyjoy_pl
#8 Zapaleniec#

KILKA PRZYKŁADÓW 😉

 

 

IMG_7386.jpgIMG_7384.jpgIMG_7385.jpg

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@simplyjoy_pl Dziękuję za Twoją sugestię, ale nie mamy opcji systemowej weryfikacji, czy wystawienie komentarza przez klienta było wyłącznie w celu np. wyłudzenia. Każda sytuacja jest inna i — tak jak napisałeś na początku — klient ma prawo do subiektywnej opinii. Jeśli masz dowody na nadużycia ze strony konkretnego kupującego, to zawsze możesz przesłać nam zrzuty ekranu, które by o tym świadczyły i wtedy takie sytuacje rozpatrujemy indywidualnie. 

oznacz moderatorów