Jako sprzedawca Allegro nierzadko zdarza się, że zamówienie klienta posiada status nieopłaconego z wielu powodów, przykładowo: zerwane połączenie, błąd transakcji, niedokończona transakcja i tak dalej... Bywa, że zamówienia opłacane są po paru dniach ale nie dostaje się o tym powiadomienia. Trzeba więc codziennie sprawdzać co dzieje się z zamówieniami nieopłaconymi - czy są anulowane czy też może nie. Ale jak za tym nadążyć? Przecież zamówienie nieopłacone, które zostaje opłacone trafia nagle do opłaconych i ginie na liście między zrealizowanymi przesyłkami. Tworzy się chaos, czyż nie? 🙂
Pomysł a raczej sugestia polega na:
1. Powiadomieniu o opłaceniu zamówienia przez klienta poprzez "pasaż" powiadomień pod ikonką dzwoneczka na pasku strony.
Bądź:
2. Wyróżnieniu, czyli przesunięcia zamówienia na górę listy zamówień jako opłaconego po czasie oraz ewentualnym wyróżnieniu go innym kolorem.