anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Wyrażenia kończące rozmowę wstrzymują czas odpowiedzi do klienta

Kategorie
kupujący
kupujący 1058
inne
inne 218
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
386
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
198
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1009
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Wyrażenia kończące rozmowę wstrzymują czas odpowiedzi do klienta

Pakarus
#7 Wielbiciel#

Nie wiem, czy jest taka funkcjonalność, ale wiele rozmów z klientami kończy się z ich strony słowami "dziękuję" bądź innym sformułowaniem, które można uznać za nieoczekujące na odpowiedź, ponieważ temat został wyczerpany. Czasami powiadomienia są irytujące i wydaje mi się, że nie trzeba na każdą wiadomość odpowiadać, np. odpowiedzieć "proszę" na "dziękuję". Skoro już Allina lubi się wtrącać w czaty, bądź weryfikujecie często wiadomości wysyłane do kupujących, to moglibyście przeanalizować kontekst odpowiedzi i wyświetlić komunikat "nie musisz odpowiadać na tą wiadomość" czy coś w ten deseń. 

3 Komentarze
komis-bell
#21 Demiurg#

@Pakarus W zwykłej konwersacji przez centrum wiadomości czas na odpowiedź jest liczony tylko dla pierwszej wiadomości wysłanej z poziomu oferty przez przycisk 'zadaj pytanie' oraz już po zakupie z poziomu zakładki MOJE ZAKUPY przez przycisk 'zapytaj o zakup'.
Dalsze wiadomości nie są w żaden sposób liczone.

Co do dyskusji to musisz odpowiadać na każdą wiadomość w ciągu 24 godzin.

AnnaG-Antyki
#19 Nestor#

komis-bell ma rację ale i tak jest to wnerwiające. Moje ostatnie kilka odpowiedzi to odpowiedzi na wiadomości od oszustów z kodem QR. Zmuszanie do odpowiedzi na takie coś jest wnerwiające i w bardzo złym guście. A robi się ostatnio coraz gorzej. 

Pakarus
#7 Wielbiciel#

@komis-bell dzięki za wyklarowanie. Nie byłem pewien, więc mimo wszystko wolałem zasugerować taką opcję. Filtr spamów z jakimi się zmaga @AnnaG-Antyki też byłby przydatną funkcją Alliny, a nie, że wywali ci "czy na pewno chcesz wysłać tę wiadomość" kiedy ty myślałeś, że poszła już 😅

oznacz moderatorów