Obecnie najczęściej występujące oleje silnikowe są wielosezonowe i mają klasę lepkości SAE podawaną w formacie X(X)WXX np. 10W30 lub 0W40 itd. itp. Występują jednak oleje silnikowe typu monograde np. tylko zimowe oznaczane X(X)W np. 5W, 10W itd. lub tylko letnie oznaczane XX np. 30, 40 itp..
Również oleje przekładniowe często występują w lepkości np. 75W.
Podobna rzecz ma się z olejami przekładniowymi do przekładni automatycznych. W większości przypadków producenci nie podają w ogóle lepkości takiego oleju.
Wnioskuję o ujęcie tego faktu poprzez
- dodanie w liście klas lepkości wartości typu np. "30","40","50", "płyn do skrzyni automatycznej" lub
- dodanie możliwości wprowadzenia tej wartości ręcznie lub
- uznanie, że wartość parametru klasa lepkości SAE wprowadzona ręcznie lub mająca wartość: "inna", jest wartością pełnoprawną i umożliwić kategoryzację z takim parametrem.
Obecnie wprowadzenie wartości "inna" dla parametru klasa lepkości SAE uniemożliwia kategoryzację tych produktów.
Pozdrawiam