Mam do Allegro pewna sugestię dotyczącą zwrotów. Jak wiadomo, jeśli sprzedawane produkty są przygotowywane na zamówienie, my jako sprzedawcy mamy prawo wyłączyć możliwość zwrotu. Tak jest z naszymi produktami, mają wyłączoną możliwość zwrotów. Niemniej jednak zdarza się, że mimo to kupujący zgłaszają zwrot (przez reklamację, bo inaczej nie mogą) i zaznaczają powód "inny" tłumacząc, dlaczego chcą zwrócić produkt lub nie podając przyczyny (produkt nie ma wad). W takich przypadkach odmawiamy zwrotu - kupujący dostaje informację na maila. Zdarzają się przypadki, gdzie kupujący mimo odmowy zwrotu środków, "na siłę" nadają zwrot wymuszając zwrot środków.
Moim zdaniem, Allegro nie powinno generować kodu zwrotu do momentu, aż sprzedawca wyda decyzję zwrotową. Jeśli się zgodzę - kod powinien zostać generowany. Jeśli nie - kupujący nie powinien takiego kodu otrzymać, aby nie wymuszać na sprzedawcy zwrotu pomimo odmowy.
Proszę o rozważenie zmiany w tym aspekcie.