anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana w warunkach zwrotu

Kategorie
kupujący
kupujący 1036
inne
inne 204
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
256
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
85
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
216
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
115
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1044
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
532

Zmiana w warunkach zwrotu

glamourscrunchie
#9 Pomysłodawca#

Mam do Allegro pewna sugestię dotyczącą zwrotów. Jak wiadomo, jeśli sprzedawane produkty są przygotowywane na zamówienie, my jako sprzedawcy mamy prawo wyłączyć możliwość zwrotu. Tak jest z naszymi produktami, mają wyłączoną możliwość zwrotów. Niemniej jednak zdarza się, że mimo to kupujący zgłaszają zwrot (przez reklamację, bo inaczej nie mogą) i zaznaczają powód "inny" tłumacząc, dlaczego chcą zwrócić produkt lub nie podając przyczyny (produkt nie ma wad). W takich przypadkach odmawiamy zwrotu - kupujący dostaje informację na maila. Zdarzają się przypadki, gdzie kupujący mimo odmowy zwrotu środków, "na siłę" nadają zwrot wymuszając zwrot środków.

 

Moim zdaniem, Allegro nie powinno generować kodu zwrotu do momentu, aż sprzedawca wyda decyzję zwrotową. Jeśli się zgodzę - kod powinien zostać generowany. Jeśli nie - kupujący nie powinien takiego kodu otrzymać, aby nie wymuszać na sprzedawcy zwrotu pomimo odmowy.

 

Proszę o rozważenie zmiany w tym aspekcie.

oznacz moderatorów