anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zróżnicowanie czasu wysyłki dla różnych rynków Allegro

Kategorie
kupujący
kupujący 892
inne
inne 175
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
69
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
65
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
195
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
106
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
996
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
508

Zróżnicowanie czasu wysyłki dla różnych rynków Allegro

Witam,

Proszę o zróżnicowanie czasu wysyłki na produktach dla różnych rynków Allegro. Obecnie, przy aktualizacji produktów poprzez API, czas wysyłki na Allegro Czechy jest automatycznie ustawiany na taki sam jak na Allegro Polska.

JEST TO PILNA POPRAWKA

😊

3 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@swielobranzowy bardzo dziękuję za tę uwagę. Przekazałam ją już do zespołu odpowiedzialnego za API i jak tylko dostanę odpowiedź, wrócę tutaj ze szczegółami. 

swielobranzowy
#7 Wielbiciel#

@_HolaOla_ 

Witam,
W naszej firmie aktualnie procesy są zorganizowane w taki sposób, że potrzebujemy mieć możliwość wydłużenia czasu wysyłki paczek do Czech o jeden lub dwa dni.

Nie wszystkie magazyny obsługują wysyłki międzynarodowe i nie pozwalają na wysyłki międzynarodowe. Stąd konieczność wewnętrznych przesunięć międzymaganyzownych co powoduje, że ciężko w wielu przypadkach zaoferować czas wysyłki w takim samym czasie jak wysyłki do klientów z Polski. I to dotyczy każdych krajów, nie tylko Czech.

Obecnie istnieje możliwość ustawienia jednego czasu dostawy dla dwóch rynków. Możemy więc ustawić czas dostawy na trzy / cztery dni, ale nie chcemy zwiększać czasu wysyłki dla Polski o jeden lub dwa dni.

W związku z tym prosimy o możliwość oddzielenia czasu dostawy dla Polski i dla Czech.

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@swielobranzowy na tę kwestię odpowiedzieli Ci już nasi koledzy z zespołu API w tym wątku na Githubie, więc my tutaj możemy się tylko z nią zgodzić i ją powtórzyć. Na zadowolenie i zaufanie  kupujących z Polski i Czech pracujemy dokładnie tak samo, dlatego jedna oferta może być na obu rynkach i na wszystkich ma taką samą deklaracje wysyłki. Jeżeli sprzedający jest obecny na obu rynkach - zarówno polskim jak i czeskim to analizujemy wszystkie jego wysyłki. Paczki niezależnie od docelowego kraju są nadawane w ten sam sposób i odbierane przez tych samych przewoźników, dlatego nie zakładamy specjalnego rozróżnienia w przewidywaniu czasu nadania. W wątku na GitHubie przedstawiłeś swoje stanowisko i potrzeby, ale tak jak poinformował Cię nasz pracownik, w tej chwili nie dostaliśmy zgłoszeń od innych sprzedających, że takie rozróżnienie jest rzeczywiście konieczne. 

oznacz moderatorów