anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot części zamówienia

Kategorie
kupujący
kupujący 1006
inne
inne 201
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
26
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
116
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
260
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
126
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1120
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
562

Zwrot części zamówienia

eny120
#9 Pomysłodawca#

Klient zwraca konkretne ilości pozycji z zamówienia a po kliknięciu "decyzja zwrotowa -> zwróć wybraną kwotę" muszę zaznaczać od nowa to samo co kupujący zaznaczył w zwrocie. Dlaczego domyślnie nie mogą być zanznaczone pozycje i ilości ze zwrotu? Pozycje i ilości z zamówienia są nieistotne...

3 Komentarze
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@eny120 Cześć 🙂 Czasami klienci w formularzu zwrotu wybierają zwrot kilku towarów, a ostatecznie jednak zatrzymują wybrane produkty u siebie. Pozycje nie są domyślnie zaznaczone, ponieważ sam ostatecznie musisz zweryfikować zwroty i wybrać, za co dokładnie zwracasz pieniądze. Dzięki temu minimalizujemy ryzyko pomyłek i np. zlecenia przelewu na zbyt wysoką kwotę 🙂 

eny120
#9 Pomysłodawca#

Skoro staracie się "minimalizujemy ryzyko pomyłek i np. zlecenia przelewu na zbyt wysoką kwotę 🙂"

niech domyślnie nie będzie zaznaczone nic. Sprzedający sam zaznaczy zwracane pozycje. :):)

tomsyty
#10 Popularyzator#

@eny120, jest na to sposób - rozszerzenie "Allegro Extensions" do przeglądarki Chrome z włączonym modułem "Przywracanie przedmiotów z listy zwrotów". Pozwala zrobić dwie rzeczy - zaktualizować stan magazynowy o przedmioty ze zwrotu po kliknięciu dodatkowego przycisku "Przywróć stan" oraz automatycznie zaznaczyć produkty (wraz z odpowiednią ich liczbą) na podstawie tego co klient wypełnił w formularzu zwrotu po kliknięciu przycisku "Decyzja zwrotowa". Na koniec trzeba tylko zaznaczyć powód zwrotu, upewnić się że kwota i zaznaczone towary są tożsame z tym co przyszło w przesyłce zwrotnej i można zatwierdzić. Do pobrania tutaj 

restore_returned.gif

restore_returned_selecting_items.gif

oznacz moderatorów