anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot towaru, problem ze znalezieniem przycisku zwrotu.

Kategorie
kupujący
kupujący 975
inne
inne 195
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
223
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
107
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1003
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
509

Zwrot towaru, problem ze znalezieniem przycisku zwrotu.

dokia1998
#7 Wielbiciel#

Zapragnęłam zwrócić towar. I miałam problem. Nie mogłam znaleźć jak to się robi. Mam ulotkę od sprzedawcy i jest opisane jak zwrócić: moje zakupy- szcegóły zakupu- zgłoś zwrot- (i tego nie było), jak się okazało póżniej było. Tylko gdzie to było? Jednego dnia nie znalazłam i już mnie nerw chwycił. Czytam u sprzedawcy że, zwrot tylko od firm, hmm to może dlatego nie ma tej funkcji?-tak sobie myślę. Szukam na Allegro jak się robi zwroty i  ... ten sam opis i znowu nie ma. Sprawdzam datę czyżby minęło już 14 dni od zakupu? Nie minęło.Wchodziłem jescze kilka razy na zakupy które chiałam zwrócić i nic z tego nie wyszło. No nie ma możliwości zwrotu.  Wchodzę na inne zakupy innego sprzedawcy i jest zwrot. Była tylko jedna pozycja więc zauważyłem na dole ekranu przycisk zwrot towaru! Alleluja! Wracam do towaru który, chcę zwrócić PRZEWIJAM CAŁĄ STRONĘ NA DÓŁ!!!! bo było kilka towarów kupionych i jest zwrot towaru  gdzieś na dole za całą listą zakupów. Jakaś masakra. Wczoraj stracone pół godziny i nerwy, dzisiaj stracona godzina i nerwy. Wysłane wiadomości do sprzedawcy, telefon do sprzedawcy kórego nie odebrał. Wniosek , wasza strona jest zbudowana niedomyślnie drogie Allegro. Jeśli wchodze na szczegóły zakupu i mam listę zakupionych rzeczy i przy każdym towarze jest:- informacje pozakupowe a także- kup ponownie. To dlaczego obok KUP PONOWNIE nie ma ZWRÓĆ TOWAR? Tylko trzeba przewijać na dół gdzie nie spojrzałam bo wydawało mi się że, tam nie ma już nic dotyczącego tych zakupów. I tak, możecie pomyśleć że, to ja niedomyślny jestem, jakaś gapa. Ale to jest na prawdę dziwne że, tak potężna firma ma tak dziwnie zbudowaną niepraktyczną stronę. Wy tam pracujecie i wszystko jest dla was oczywiste i to jest błąd bo wy nie patrzycie na to jak ktoś kto wchodzi na allegro pierwszy raz. Po zbudowaniu strony , po wprowadzeniu poprawek powinniście je przetestować na ludziach obcych nic im nie mówiąc i nie sugerując o co chodzi w teście. I teraz dalej, zrobiłem zwrot i tam też jest niedomyślny, nieprecyzyjny opis zwrotu, jest tak: Adres zwrotu nie będzie potrzebny. Wprowadzisz jedynie wygenerowany kod. - No to też jest słaby opis. Ja od razu mam wątpliwości. Jak to ? Mam włożyć czyste pudełko bez niczego? Nic na nim nie pisać? No na to wygląda ale dla mnie to dziwne. Mam wątpliwośc czy to dotrze do celu. Czyli kurier jak wyjmie czyste pudełko to nakleji na nim jakiś kod? No i właśnie o to chodzi drogie Allegro że, macie kiepskie informacje na stronie i w pomocy. A wystarczyłoby jedno krótkie zdanie z wyjaśnieniem. WKŁADASZ CZYSTE NIEOPISANE PUDEŁKO, KURIER NAKLEJI NA NIM KOD. (A  wy tego nie wyjaśniacie bo wy to wiecie, wy to wiecie bo to stworzyliście i tam pracujecie na codzień. Ale nie my klienci wasi.)  I wtedy nie mam żadnych wątpliwości sprawa jest jasna wiem, że mam włożyć czyste pudełko. I zwrot towaru zajmuje mi 5 minut a nie dwa dni szukania. Więc ja idę dzisiaj zwrócić towar i napiszę na nim kod zwrotu a może i jeszcze nazwę firmy bo nie mam pewności jak to będzie. Pozdrawiam.

 

2 Komentarze
LEW433
#21 Demiurg#

Dla mnie jest strona "Moje zakupy" przejrzysta.😁

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Odrzucony

@dokia1998 bardzo dziękuję za Twoją opinię, ale opcja zwrotu (jeśli takowy jest dostępny w danej ofercie) jest u nas dokładnie w tym samym miejscu, o którym wspomniałaś w czwartym zdaniu. Wystarczy wejść w Moje zakupy > Szczegóły zakupu > Zwróć towar. Znajdziesz tam również licznik, który informuje ile czasu na zwrot jeszcze Ci pozostało. 

Zrzut ekranu 2023-08-22 o 09.59.05.png

oznacz moderatorów