anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot wpłaty Kupującemu - powód

Kategorie
kupujący
kupujący 1043
inne
inne 217
Statusy
new
Nowy pomysł
Pomysł oczekuje na formalną weryfikację
364
needs_info
Wymaga uzupełnienia
Poprosiliśmy autora pomysłu o uzupełnienie go
66
investigating
Weryfikowany
Allegro sprawdza, czy pomysł jest możliwy do wykonania
196
accepted
Zaakceptowany
Pomysł został zaakceptowany i przekazany do realizacji
108
declined
Odrzucony
Pomysł nie będzie mógł zostać zrealizowany...
1006
delivered
Zrealizowany
Pomysł został wdrożony i jest już widoczny w Allegro!
512

Zwrot wpłaty Kupującemu - powód

mercedesoldtimer
#8 Zapaleniec#

Chcę zrobić zwrot wpłaty Klientowi, ale nie mam pasującego powodu zwrotu. Proponuję uzupełnienie powodów o:
-Błędnie/omyłkowo zamówiony towar

Anulowanie transakcji często wynika z błędu samego Kupującego czego formularz zwrotu nie uwzględnia. Zwroty to nie tylko rozmyślenie się, reklamacja czy brak dostępności towaru. Czasami to zwykły pośpiech Kupujących, a z problemem oczywiście zostają Sprzedawcy.

2 Komentarze
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka
Status zmieniony na: Weryfikowany

@mercedesoldtimer bardzo dziękuję za tę sugestię. Przekazałam już Twoją prośbę do zespołu odpowiedzialnego za ten obszar, więc sprawdzimy czy mamy w najbliższym czasie w planach dodanie takiej opcji. 

_Likos_
#21 Demiurg#

@mercedesoldtimer  ja po prostu w takich sytuacja zanaczam powód zwrotu:  "zwrot"

Robie to zarówno kiedy klient odstepiuje od umowy po wysyłce przedmiotu i zgłasza faktyczny zwrot towaru ale także w przypadku kiedy klient kupił przez pomyłke i anulował zamówienie. Dla mnie anulowanie jest rózwnoznaczne z oświadczeniem o odstąpieniu i traktuje je jako zwrot. Po co dodatkowe opcje i zastanawianie sie czy klient sie rozmyślił i robi zwrot czy też sie pomylił i anulował. Skoro generanie skutek jest ten sam: rozwiązanie umowy.

oznacz moderatorów