Użytkownik po zakupie towaru może podjąć decyzję o jego zwrocie. Wypełnia formularz, ale przed jego dokończeniem (np. przed wyborem sposobu dostawy) zmienia decyzję i postanawia go zachować. Na chwil...
W zakładce "Zamówienia" dostępna jest funkcja eksportu danych, która pozwala na łatwe generowanie raportów z zamówień. Niestety, w zakładce "Zwroty" taka funkcjonalność obecnie nie istnieje, co utrud...
Dzień dobry, ja mam pomysł bo borykam się jak chyba wszyscy Sprzedający ze zwracanymi towarami . Jest zamówienie dokonywane do smarta a póżniej zwracana najdroższa rzecz i zostawiana ta najtańsza :(....
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ brakuje jednej opcji odmowy Kupujący otrzyma informacje o Twojej decyzji zamiast zwrotu wpłaty. Odmawiam zwrotu śr...
Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za ...
Fajnie by było jak byście dali informację w mailu z kodem i instrukcją o wpisaniu numeru zwrotu, także informację żeby paczki powrotne były odpowiednio zapakowane ! a nie w papier śniadaniowy, reklam...
W chwili obecnej zwroty środków widoczne są tylko "per zakup". Jeśli dokonujemy zakupów przez kupony allegro - często wykorzystujemy je częściowo. Zwrot powoduje, że taki częściowy kupon znowu otrzym...
W związku z udostępnieniem numeru etykiety zwrotnej na liście zwrotów w zakładce Moje Allegro -> Sprzedaż -> Zwroty, bardzo pomocny byłby filtr, który umożliwiłby wyszukanie konkretnego zwrotu ...
Mam pewną sugestię dotyczącą dodania nowej funkcji - 'Reklamacja Produktu'. Ta opcja działałaby na podobnej zasadzie do 'Zwróć Zakup', ale umożliwiałaby reklamację produktu przez okres 2 lat od daty ...
Witam, proponuję aby może ktoś umożliwił realny i usankcjonowany przez Allegro zwrot przedmiotu zakupionego w ciągu 14 dni od dostarczenia a nie od chwili zakupu i ocenę sprzedającego do 90 dni też o...
Dzien dobry, Z wiadomych powodów, wielu z nas w ostatnim czasie kupuje wiecej na Allegro korzystajac chociazby ze SMART i jak jest koniecznosc, darmowych zwrotow przez paczkomaty. Tutaj niestety poja...
Dzień dobry postuluję wprowadzenie zakładki dla kupujących ze śledzeniem zwrotów przesyłek. Czasem towar który kupię muszę zwrócić i tu zaczynają się schody. W moim przypadku odsyłam zazwyczaj zwrot ...
1. Czas zwrotu - proponuję wysyłanie przez system i aplikację przypomnienia/ upomnienia/ powiadomienia o zgłoszonym zwrocie i konieczności odesłania przedmiotu w ciągu 14 dni. Jak pisze Allegro w All...
Witam serdecznie chcę przekazać klika opini jako aktywny użytkownik Allegro przez wiele lat, mam nadzieję ze się przyczynią do poprawy funkcjonalności. Co do zmian na Allegro by było fer: - możliwość...
Brakuje mi oznaczenia/wyróżnienia sprzedawców, którzy poważnie traktują przedsiębiorców (zakupy na firmę). Wiadomo, że w Polsce zakup na firmę jest niemalże wyjęty spod prawa. Część sprzedawców trakt...
Użytkownik po zakupie towaru może podjąć decyzję o jego zwrocie. Wypełnia formularz, ale przed jego dokończeniem (np. przed wyborem sposobu dostawy) zmienia decyzję i postanawia go zachować. Na chwil...
W zakładce "Zamówienia" dostępna jest funkcja eksportu danych, która pozwala na łatwe generowanie raportów z zamówień. Niestety, w zakładce "Zwroty" taka funkcjonalność obecnie nie istnieje, co utrud...
Dzień dobry, ja mam pomysł bo borykam się jak chyba wszyscy Sprzedający ze zwracanymi towarami . Jest zamówienie dokonywane do smarta a póżniej zwracana najdroższa rzecz i zostawiana ta najtańsza :(....
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ brakuje jednej opcji odmowy Kupujący otrzyma informacje o Twojej decyzji zamiast zwrotu wpłaty. Odmawiam zwrotu śr...
Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za ...
Fajnie by było jak byście dali informację w mailu z kodem i instrukcją o wpisaniu numeru zwrotu, także informację żeby paczki powrotne były odpowiednio zapakowane ! a nie w papier śniadaniowy, reklam...
W chwili obecnej zwroty środków widoczne są tylko "per zakup". Jeśli dokonujemy zakupów przez kupony allegro - często wykorzystujemy je częściowo. Zwrot powoduje, że taki częściowy kupon znowu otrzym...
W związku z udostępnieniem numeru etykiety zwrotnej na liście zwrotów w zakładce Moje Allegro -> Sprzedaż -> Zwroty, bardzo pomocny byłby filtr, który umożliwiłby wyszukanie konkretnego zwrotu ...
Mam pewną sugestię dotyczącą dodania nowej funkcji - 'Reklamacja Produktu'. Ta opcja działałaby na podobnej zasadzie do 'Zwróć Zakup', ale umożliwiałaby reklamację produktu przez okres 2 lat od daty ...
Witam, proponuję aby może ktoś umożliwił realny i usankcjonowany przez Allegro zwrot przedmiotu zakupionego w ciągu 14 dni od dostarczenia a nie od chwili zakupu i ocenę sprzedającego do 90 dni też o...
Dzien dobry, Z wiadomych powodów, wielu z nas w ostatnim czasie kupuje wiecej na Allegro korzystajac chociazby ze SMART i jak jest koniecznosc, darmowych zwrotow przez paczkomaty. Tutaj niestety poja...
Dzień dobry postuluję wprowadzenie zakładki dla kupujących ze śledzeniem zwrotów przesyłek. Czasem towar który kupię muszę zwrócić i tu zaczynają się schody. W moim przypadku odsyłam zazwyczaj zwrot ...
1. Czas zwrotu - proponuję wysyłanie przez system i aplikację przypomnienia/ upomnienia/ powiadomienia o zgłoszonym zwrocie i konieczności odesłania przedmiotu w ciągu 14 dni. Jak pisze Allegro w All...
Witam serdecznie chcę przekazać klika opini jako aktywny użytkownik Allegro przez wiele lat, mam nadzieję ze się przyczynią do poprawy funkcjonalności. Co do zmian na Allegro by było fer: - możliwość...
Brakuje mi oznaczenia/wyróżnienia sprzedawców, którzy poważnie traktują przedsiębiorców (zakupy na firmę). Wiadomo, że w Polsce zakup na firmę jest niemalże wyjęty spod prawa. Część sprzedawców trakt...
Sugeruję aby zwrot części towaru w systemie Smart był płatny. Jeżeli oczywiście towar zwracany będzie wartości poniżej 40 czy 100 PLN (kurier). Pozwoli to ograniczyć zakup typu :10 szt przedmiotu za ...
Fajnie by było jak byście dali informację w mailu z kodem i instrukcją o wpisaniu numeru zwrotu, także informację żeby paczki powrotne były odpowiednio zapakowane ! a nie w papier śniadaniowy, reklam...
W związku z udostępnieniem numeru etykiety zwrotnej na liście zwrotów w zakładce Moje Allegro -> Sprzedaż -> Zwroty, bardzo pomocny byłby filtr, który umożliwiłby wyszukanie konkretnego zwrotu ...
Dzień dobry, ja mam pomysł bo borykam się jak chyba wszyscy Sprzedający ze zwracanymi towarami . Jest zamówienie dokonywane do smarta a póżniej zwracana najdroższa rzecz i zostawiana ta najtańsza :(....
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ brakuje jednej opcji odmowy Kupujący otrzyma informacje o Twojej decyzji zamiast zwrotu wpłaty. Odmawiam zwrotu śr...
Dzień dobry postuluję wprowadzenie zakładki dla kupujących ze śledzeniem zwrotów przesyłek. Czasem towar który kupię muszę zwrócić i tu zaczynają się schody. W moim przypadku odsyłam zazwyczaj zwrot ...
Dzien dobry, Z wiadomych powodów, wielu z nas w ostatnim czasie kupuje wiecej na Allegro korzystajac chociazby ze SMART i jak jest koniecznosc, darmowych zwrotow przez paczkomaty. Tutaj niestety poja...
Brakuje mi oznaczenia/wyróżnienia sprzedawców, którzy poważnie traktują przedsiębiorców (zakupy na firmę). Wiadomo, że w Polsce zakup na firmę jest niemalże wyjęty spod prawa. Część sprzedawców trakt...
Użytkownik po zakupie towaru może podjąć decyzję o jego zwrocie. Wypełnia formularz, ale przed jego dokończeniem (np. przed wyborem sposobu dostawy) zmienia decyzję i postanawia go zachować. Na chwil...
W zakładce "Zamówienia" dostępna jest funkcja eksportu danych, która pozwala na łatwe generowanie raportów z zamówień. Niestety, w zakładce "Zwroty" taka funkcjonalność obecnie nie istnieje, co utrud...
Witam serdecznie chcę przekazać klika opini jako aktywny użytkownik Allegro przez wiele lat, mam nadzieję ze się przyczynią do poprawy funkcjonalności. Co do zmian na Allegro by było fer: - możliwość...
W chwili obecnej zwroty środków widoczne są tylko "per zakup". Jeśli dokonujemy zakupów przez kupony allegro - często wykorzystujemy je częściowo. Zwrot powoduje, że taki częściowy kupon znowu otrzym...
Mam pewną sugestię dotyczącą dodania nowej funkcji - 'Reklamacja Produktu'. Ta opcja działałaby na podobnej zasadzie do 'Zwróć Zakup', ale umożliwiałaby reklamację produktu przez okres 2 lat od daty ...
Witam, proponuję aby może ktoś umożliwił realny i usankcjonowany przez Allegro zwrot przedmiotu zakupionego w ciągu 14 dni od dostarczenia a nie od chwili zakupu i ocenę sprzedającego do 90 dni też o...
1. Czas zwrotu - proponuję wysyłanie przez system i aplikację przypomnienia/ upomnienia/ powiadomienia o zgłoszonym zwrocie i konieczności odesłania przedmiotu w ciągu 14 dni. Jak pisze Allegro w All...
Użytkownik po zakupie towaru może podjąć decyzję o jego zwrocie. Wypełnia formularz, ale przed jego dokończeniem (np. przed wyborem sposobu dostawy) zmienia decyzję i postanawia go zachować. Na chwil...
Mam następujący pomysł: Allegro oferując swoją dedykowaną usługę dostawy, sygnowaną Allegro, ponosi odpowiedzialność za niepowodzenia i wydaję rekompensate ze swojej strony, a nie jak jest teraz, prz...
Jeśli zwracamy jakiś przedmiot to mamy kilka opcji do wyboru z jakich przyczyn zwracamy przedmiot. Często są to opcje nie wystarczające. A sprzedawcy było by bardziej na rękę wiedzieć dlaczego przedm...
Witam, Proszę abyście opracowali algorytm, który będzie automatucznie blokować możliwość zwrotu zamówienia dla firm takich jak Sp. z o. o. S.A. czy JDGz godnie z polskim prawem. Przecież bez sensu je...
W szczegółach zakupu/szczegółach zwrotu brakuje pokazywania kiedy przesyłka zwrotna została dostarczona do sprzedającego, tak aby można było wiedzieć czy minęło już 7/14 dni po, których można przypom...
W zakładce "Zamówienia" dostępna jest funkcja eksportu danych, która pozwala na łatwe generowanie raportów z zamówień. Niestety, w zakładce "Zwroty" taka funkcjonalność obecnie nie istnieje, co utrud...
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_ brakuje jednej opcji odmowy Kupujący otrzyma informacje o Twojej decyzji zamiast zwrotu wpłaty. Odmawiam zwrotu śr...
Witam Kiedy towar ma brak mozliwosci zwroty u klijenta nie powinno byc mozliwosci zglosic zwrot albo otworzyć dyskusje.
W chwili obecnej zwroty środków widoczne są tylko "per zakup". Jeśli dokonujemy zakupów przez kupony allegro - często wykorzystujemy je częściowo. Zwrot powoduje, że taki częściowy kupon znowu otrzym...
Kupujący zdecydował się zwrócić produkt, odesłał go InPostem (jak się domyślam - w ramach zwrotu Smart). Okazało się, że był to kurier, przynajmniej do mnie paczkę dostarczał kurier. I tu ciekawostka...
Proponuję, żeby w momencie utworzenia zwrotu kupujący miał jasno podany nie tylko kod zwrotu do paczkomatu, ale też numer zwrotu. Tym bardziej, że sami piszecie, że jest to potrzebne i przydatne dla ...
Trwa od lat, nic nie zostało zrobione w tym kierunku. Chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć - kupujący robi losowe zakupy za 45zł, po czym zwraca wszystko oprócz jednej, najtańszej rzeczy. Ja oczywiście ...
Dzień dobry, ja mam pomysł bo borykam się jak chyba wszyscy Sprzedający ze zwracanymi towarami . Jest zamówienie dokonywane do smarta a póżniej zwracana najdroższa rzecz i zostawiana ta najtańsza :(....
Klient zwraca konkretne ilości pozycji z zamówienia a po kliknięciu "decyzja zwrotowa -> zwróć wybraną kwotę" muszę zaznaczać od nowa to samo co kupujący zaznaczył w zwrocie. Dlaczego domyślnie ni...
Dobrze byłoby dodać opcję zasilenia zwrotu za pomocą karty płatniczej. W przypadku mojego konta korporacyjnego w banku nie mogę zlecić przelewu online lub skorzystać blika, także dodanie zasilenia zw...