anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

2 komunikaty jak dokonać zwrotu - Allegro delivery ( Allegro ORLEN Paczka )

MAMY ROZWIĄZANIE!
Jotenus13
#10 Popularyzator#

Dobry wieczór , pierwszy raz na koncie prywatnym dokonuje zwrotu  za pomocą usługi allegro delivery - Allegro ORLEN Paczka (automaty i punkty odbioru) w ramach usługi smart. Niestety mam pewien problem. Dokonuje części zwrotu towaru za pomocą usługi allegro delivery - Allegro ORLEN Paczka (automaty i punkty odbioru). W szczegółach zwrotu na allegro w zakładce ,,jak nadać paczkę?'' w przeglądarce na komputerze mam zupełnie inny komunikat niż w aplikacji allegro na telefonie. 

Na telefonie mam taki komunikat o wydrukowaniu etykiety i przeklejeniu jej na paczkę.

462645895_1048908663915376_4883928548661862334_n.jpg

 

Natomiast na komputerze na przeglądarce mam komunikat po prostu o spakowaniu paczki i za pomocą podanego  kodu w komunikacie otwarciu po prostu skrytki i włożeniu paczki.

Zrzut+ekranu+2024-11-17+191020.png

 

 

 

 

 

 

Sprawa dotyczy zamówienia -  4b3dd6f0-a2bc-11ef-8a22-09de030586df .

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Jotenus13 dziękuję za sygnał, skonsultuję z zespołem, która wersja jest poprawna i wrócę do Ciebie z informacjami. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Jotenus13
#10 Popularyzator#

@_HolaOla_ Czy wiadomo coś już w sprawie? Jeśli to nie problem , chciałbym dzisiaj nadać ten zwrot za pomocą tej usługi Allegro delivery ( Allegro ORLEN Paczka ).

oznacz moderatorów
Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Jotenus13 Wystarczy, że napiszesz kod nadania na paczce (nie będzie potrzeby generowania etykiety). 😊 Tematem, wyświetlania dwóch różnych informacji opiekuje się już nasz dział techniczny. 

   Sandra
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów
Jotenus13
#10 Popularyzator#

@Sa_nova Dziękuję za odpowiedź. 

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@Jotenus13 to był błąd po naszej stronie i już naprawiliśmy, więc przepraszam Cię za tę sytuację i jednocześnie bardzo Ci dziękuję za czujność. Tak jak napisała Sandra dla tej metody zwrotu wystarczy kod i teraz już w obu miejscach znajdziesz spójne informacje na ten temat. 

   Ola
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów