Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór , pierwszy raz na koncie prywatnym dokonuje zwrotu za pomocą usługi allegro delivery - Allegro ORLEN Paczka (automaty i punkty odbioru) w ramach usługi smart. Niestety mam pewien problem. Dokonuje części zwrotu towaru za pomocą usługi allegro delivery - Allegro ORLEN Paczka (automaty i punkty odbioru). W szczegółach zwrotu na allegro w zakładce ,,jak nadać paczkę?'' w przeglądarce na komputerze mam zupełnie inny komunikat niż w aplikacji allegro na telefonie.
Na telefonie mam taki komunikat o wydrukowaniu etykiety i przeklejeniu jej na paczkę.
Natomiast na komputerze na przeglądarce mam komunikat po prostu o spakowaniu paczki i za pomocą podanego kodu w komunikacie otwarciu po prostu skrytki i włożeniu paczki.
Sprawa dotyczy zamówienia - 4b3dd6f0-a2bc-11ef-8a22-09de030586df .
@Jotenus13 dziękuję za sygnał, skonsultuję z zespołem, która wersja jest poprawna i wrócę do Ciebie z informacjami.
@_HolaOla_ Czy wiadomo coś już w sprawie? Jeśli to nie problem , chciałbym dzisiaj nadać ten zwrot za pomocą tej usługi Allegro delivery ( Allegro ORLEN Paczka ).
@Jotenus13 Wystarczy, że napiszesz kod nadania na paczce (nie będzie potrzeby generowania etykiety). 😊 Tematem, wyświetlania dwóch różnych informacji opiekuje się już nasz dział techniczny.
@Sa_nova Dziękuję za odpowiedź.
@Jotenus13 to był błąd po naszej stronie i już naprawiliśmy, więc przepraszam Cię za tę sytuację i jednocześnie bardzo Ci dziękuję za czujność. Tak jak napisała Sandra dla tej metody zwrotu wystarczy kod i teraz już w obu miejscach znajdziesz spójne informacje na ten temat.