Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zgłosiłem reklamację za brak odbioru przesyłki.
Szanowne Allegro odpowiedziało że ma to w głębokim poważaniu ponieważ :
Allegro Delivery”, § 15. REKLAMACJE, punkt 4 - nie gwarantujemy usługi zlecenia odbioru przez kuriera, dlatego nie uznaję reklamacji.
Reklamacja dotyczyła Allegro One . Pytam więc ,skoro nie gwarantujecie odbioru przez kuriera ani odbioru ze swojego paczkomatu co tez się zdarza , jakim prawem przerzucacie odpowiedzialność na sprzedajacego.
Powinna być umieszczona informacja przy Allegro Delivery że jest to usługa bez gwarancji dostawy w terminie.
Obciążanie konta sprzedającego w zakresie jakości sprzedaży źle działającą usługą to szczyt wszystkiego
Tylko że taka informacja jest w ogłoszeniach i aukcjach. Nad tabelkę z metodami wysyłki, jest info, że są to terminy przewidywane przez Allegro. Problem w tym, że ludzie tego nie czytają, a nawet jeśli czytają, to nie znają różnicy pomiędzy terminem przewidywanym a gwarantowanym.
Ps. Żaden przewoźnik nie gwarantuje odbioru przesyłki z punktu czy automatu w określonym terminie. Gwarantowany jest tylko termin dostawy.
Dla Allegro One, gwarantowany termin doręczenia to trzy dni robocze pod warunkiem umieszczenia przesyłki w maszynie nadawczej do godziny granicznej.