Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A00161YZJ3 to numer przesyłki do klienta nadanej w Allegro One Box. Przysyłka zaginęła w akcji po raz kolejny. Klient pretensję będzie miał oczywiście do mnie i otworzy spór. Czy będę musiał znowu czekać miesiąc na wyjaśnienie sprawy? Allegro oczywiście nie zrobi nic. Nie jest w stanie nawet odpowiedzieć na maila. Jak ja mam sprzedawać na takim portalu i za co place wysoką prowizję?
@4xM Poprosiłam o sprawdzenie co dzieje się z tą paczką. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się tutaj ponownie.
Dla Allegro One Next Day termin doręczenia wynosi do trzech dni roboczych (D+3). Przesyłka została nadana 15 października przed godziną 12:00, więc termin doręczenia upływa dopiero w piątek 18 października.
Na chwilę obecną przesyłka nie jest nawet opóźniona, a co dopiero zaginiona.
Natomiast za zaginioną uznaje się przesyłkę (niebędącą usługą powszechną), która nie dotarła do adresata lub nie została zwrócona do nadawcy w ciągu 30 dni od dnia nadania. Operator pocztowy ma jednak prawo uznać przesyłkę za zaginioną przed upływem tego terminu.
@4xM Dostałam potwierdzenie, że sprawa jest wyjaśniana z oddziałem, do którego trafiła przesyłka. Wkrótce otrzymasz od nas wiadomość mailową.