Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
A00161YZJ3 to numer przesyłki do klienta nadanej w Allegro One Box. Przysyłka zaginęła w akcji po raz kolejny. Klient pretensję będzie miał oczywiście do mnie i otworzy spór. Czy będę musiał znowu czekać miesiąc na wyjaśnienie sprawy? Allegro oczywiście nie zrobi nic. Nie jest w stanie nawet odpowiedzieć na maila. Jak ja mam sprzedawać na takim portalu i za co place wysoką prowizję?
Dla Allegro One Next Day termin doręczenia wynosi do trzech dni roboczych (D+3). Przesyłka została nadana 15 października przed godziną 12:00, więc termin doręczenia upływa dopiero w piątek 18 października.
Na chwilę obecną przesyłka nie jest nawet opóźniona, a co dopiero zaginiona.
Natomiast za zaginioną uznaje się przesyłkę (niebędącą usługą powszechną), która nie dotarła do adresata lub nie została zwrócona do nadawcy w ciągu 30 dni od dnia nadania. Operator pocztowy ma jednak prawo uznać przesyłkę za zaginioną przed upływem tego terminu.
Wiemy to wszyscy sprzedający a kupujący Janusz widzi "jutro u Ciebie"
Widzę że paczka nie odnalazła się. Sprzedający kupił produkt ponownie tym razem korzystając z InPost dzięki czemu od poniedziałku przesyłka już jest u niego. Kiedy kupujący otrzyma zwrotu pieniędzy za paczkę która nigdy do niego nie dotarła?
Kiedy sam mu za nią pieniądze oddasz. Jeżeli tego nie zrobisz możesz liczyć na negatywa i zero pomocy z serwisu.
A minęło 30 dni od nadania, aby przesyłka została uznana za zaginioną?
Jak nadanie było 15 października, to przesyłka zostanie uznana za zaginioną przesyłka dopiero 15 listopada. Od tego dnia przewoźnik ma 30 dni na rozpatrzenie reklamacji.
Przesyłki nie ma zgubili ją i co klient ma czekać teraz dwa miesiące a zwrot pieniędzy?
Kiedy kupujący może się spodziewać zwrotu pieniędzy?