Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Czy występują aktualnie problemy z generowaniem etykiet DHL Allegro?
@al-max2016 proszę o informacje jaki komunikat się pojawia?
Błąd zewnętrznego przewoźnika
@al-max2016 jeśli pojawia się komunikat "Błąd zewnętrznego przewoźnika", proszę o dodatkowe sprawdzenie poprawności kodu pocztowego odbiorcy.
W szczególności:
warto zweryfikować kod pocztowy bezpośrednio na stronie Poczty Polskiej.
Dla mniejszych miejscowości najlepiej wyszukiwać po samej nazwie miasta – bez podawania ulicy i numeru budynku (czasami dodanie ulicy utrudnia znalezienie prawidłowego kodu).
Aktualnie przewoźnik prowadzi szczegółową analizę problemu, a my po naszej stronie również pracujemy nad odpowiednimi usprawnieniami.
@gdvorek serio sprzedawca ma tracić czas na poprawnie, albo Wy powinniście to sprawdzać i klientom wyświetlać błąd albo niech przechodzi to co podają klienci 🙂
@kostas11 wyjaśniłem wyczerpująco temat powyżej. Jednak ponownie przypomnę:
"Aktualnie przewoźnik prowadzi szczegółową analizę problemu, a my po naszej stronie również pracujemy nad odpowiednimi usprawnieniami."