Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Proszę mi powiedzieć, jakim cudem klient jest w stanie wpisać zły adres przy zamawianiu produktu, a ja podczas nadania paczki musze robić za wróżbitę ?
Nie jest to juz pierwsza sytuacja tego typu...
Człowiek czasem sam musi pewne rzeczy albo zmieniać, albo edytować.
Konkretny przypadek który pokaże całkowicie mnie zniszczył. Ktoś wprowadził numeracje domu literami alfabetu.
Klient nie odbiera, a ja paczki nie moge nadać 🙂
Jakim cudem system takie rzeczy od strony kupującego przepuszcza, a od strony sprzedającego już nie chce.
@krzysztofpl ten punkt nie ma numeru, dlatego jest tam B/N (bez numeru). Kupujący natomiast jako swój adres podał adres punktu (bez numeru, bo ten punkt go nie posiada) i to powoduje problem. Kupujący powinien podać Ci prawidłowy adres odbiorcy, ale skoro nie odpowiada, sprawdź proszę, czy wpisanie tam "0" pozwoli nadać paczkę.
Wpisanie 0 pozwoliło mi nadać paczke.
Ale dlaczego poprzez wpisywanie lub wybieranie adresu do zamówienia, klient może wprowadzać coś, czego my potem nie możemy nadać.
To jest całkowicie bez sensu.
Człowiek zamiast nadać paczke zgodnie z tym co deklaruje klient, nie raz musi jeszcze przeszukiwać mapy google i domyślać się o co chodzi.
Jeżeli klient wprowadza zbyt długą nazwe, lub niepoprawne dane... To jemu powinien wyrzucić błąd.
Jeżeli jemu nie wyrzuca takiego błędu, a dopiero wychodzi on podczas nadania.. no to my jako sprzedający nie wiemy dokładnie co możemy edytować, nie jesteśmy w tym momencie kupującym który zna swój adres.
Takiego czegoś nie powinno być.
To nie jest zły adres, tylko adres automatu Orlenu. B/N to "brak numeru". Adresów paczkomatów/automatów nie wpisują kupujący. Automat stoi w miejscu, gdzie nie ma konkretnego adresu. Rzadka sytuacja, ale zdarza się.
Więcej jest takich pkt, adresów paczkomatów bez numeru.