Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Przesyłka zaginęła, nie można jej śledzić. Wysłana do mojego klienta jeszcze 19 sierpnia, od 6 dni nie ma żadnych informacji o przesyłce. Jak można sprawdzić jej status?
Numer przesyłki AD00UQ56B3
@Click_and_Use konsultuję status przesyłki, proszę o cierpliwość.
Czy udało się Państwu dowiedzieć się czegoś o losach przesyłki?
@Click_and_Use jeśli otrzymam jakieś dodatkowe informacje to do Ciebie wrócę.
Dzień dobry. Klient oczywiście poinformował o zwrocie, paczka nie dotarła do klienta. Czy powinienem złożyć reklamację? Nie wiadomo, gdzie znajduje się paczka.
@Click_and_Use Przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. Paczka jest poszukiwana. O zakończeniu tego procesu zostaniesz poinformowany mailowo. Proszę, abyś zaczekać do tego czasu ze złożeniem reklamacji.
@Click_and_Use DHL miał ostatnio czkawkę więc może coś się wysypało ostatni status :