anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak powiadomień o dostarczeniu gdy dostarcza inPost

deskha
#7 Wielbiciel

Nie otrzymałam powiadomenia o dostarczeniu przesyłki. To już kolejny raz. To co łączy te przesyłki to firma dostarczająca. ALLEGRO NIE WYSYŁA POWIADOMIEŃ, JEŚLI PRZESYŁKĘ DOSTARCZA POLSKA FIRMA inPost!!!!!!

To jakieś żarty? Co to za dyskryminacja polskiej firmy? Jeśli tak dalej pójdzie, to oraniczę zakupy przez allegro do minimum. 

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@deskha żadnego powiadomienia?

oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@deskha a pomyślałeś przez chwilę, że może jest to błąd? Sugerowanie, że może być to forma dyskryminacji jest to totalna abstrakcja.

Podaj szczegóły, żebym mógł to zweryfikować tj. numer zamówienia czy numer przesyłki.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Z inpostem to najlepiej mieć aplikację. W samym allegro też powinny być kody i na aplikacji allegro.  Generalnie jednak apka jest najlepsza, zwłaszcza, że zbierasz punkciki i potem np. wysyłasz lub przekierowujesz paczke za pół ceny, to przydatne...

Na Allegro nie ma co patrzeć. Oni robią tyle zmian, że już ludzie przestali błędy zgłaszać, bo nie wiedzą co jest błędem a co tylko kolejnym bublem dla naszego dobra... Jedyne co można to mieć dla siebie nawzajem cierpliwosć i nie dać się wmanewrować w politykę zwalania winy na drugą stronę transakcji, bo Allegro zawsze jest kryształowe, a jak nie jest to i tak patrz powyższe xD

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@AnnaG-Antyki Twoja obecność i aktywność na Gadane jest zauważalna, choć trudno ją nazwać przejawem sympatii wobec nas.

Nadal uważam, że sugerowanie, że to próba dyskryminacji jest czymś abstrakcyjnym.

Oczywiście mogę to sprawdzić, potrzebuję konkretnych informacji.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Zalezy kogo zaliczasz do nas. Większość moderatorów akurat bardzo lubię. Robią swoje, nie mieszają sie w spory i nawet przestali kity wciskać... Natomiast co do samego Allegro to tak jestem już z 18 lat kupującą, kilka lat sprzedajacą. Mam prawo mówić co mi nie pasuje. 99% firm dba o wygodę swoich klientów. Wy nie tylko tego nie robicie ale wprost działacie odwrotnie... Jeśli Cię razi, że mówię to prosto z mostu to cóż zawsze możesz mnie zbananować, wtedy przeniosę sie na inne forum xD. Na razie jako kupująca jestem przy 9/10 zakupów totalnie wkurzona, zawsze coś jest nie tak: a to kijowa wysyłka sie podstawia, a to płatność nie przeszła, a już szczytem jest podstawianie innej wysyłki przy ponowieniu płatności, o tym co polityka Allegro zrobiła z moimi ulubionymi qutletami odzieżowymi to nawet nie wspomnę, znalezienie niektórych przedmiotów graniczy z cudem, a jak już coś nawet kupię to następnego dnia wyświetlacie reklamę tego samego tylko taniej... Nie pierwszy raz mówię, że zakupy tu to forma MASOCHIZMU. A ja uwielbiałam tu kupować. Kiedyś raz na rok kupiłam coś w necie z innej strony, przez 3 lata poznałam ponad 15-ście innych sklepów tylko dlatego, że u Was trudno sie kupuje...

Może kiedyś jakiś ważniak zauważy co się dzieje i zacznie realnie szukać dlaczego....?

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
oznacz moderatorów

gdvorek
Moderator
Moderator

@AnnaG-Antyki każdy z nas ma prawo do własnych emocji i opinii - również moderatorzy. Nie jesteśmy robotami, tylko ludźmi, którzy dbają o porządek na forum.

Szanujmy się wszyscy, bo tylko tak ta dyskusja ma sens.

   Grzesiek
   Moderator
oznacz moderatorów