Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Co mam zrobić w sytuacji gdy Allegro One zagubiło moją przesyłkę? Czekam już prawie dwa tygodnie na wyjaśnienie i nic z tego nie wynika. Paczka wysłana do adresata nie została odebrana i teoretycznie wróciła do nadawcy. Piszę "teoretycznie" bo dostałem tylko link z informacją, że została zwrócona. Nikt w Allegro nie był mi w stanie udzielić informacji gdzie została zwrócona. Kilka dni dowiadywałem się czy do paczkomatu (co byłoby logiczne) czy na adres firmy. Po wielokrotnym kontakcie udało mi się uzyskać numer paczki zwrotnej (UPS) z informacją, że paczka została odebrana. Nie została. Do tej pory nie mam informacji kto i kiedy ową paczkę odebrał. UPS twierdzi, że trzeba to załatwić przez Allegro. Allegro zbywa mnie informacjami, że "dzisiaj podjedzie kurier i wyjaśni sprawę". Nie podjechał. Kolejna moja ingerencja i kolejna odpowiedź żebym opisał paczkę. Opis wysłany i co? I nic. Zero kontaktu.
Chodzi o to zamówienie Allegro One Box, UPS
A0015B2RN9
Za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania. Twoja paczka została wysłana 9 października, więc za zaginioną zostanie uznana dopiero 9 listopada. Na chwilę obecną przesyłka jest tylko opóźniona.
A i dla Allegro One operatorem jest Allegro, więc reklamację składasz do Allegro. Jako nadawcę nie interesuje cię, komu oni zlecą realizację usługi.
Bardzo mnie interesuje komu zlecają usługi, bo komunikat z Allegro jest taki, że przesyłka została zwrócona do nadawcy. Czy to nie oznacza, że została doręczona nadawcy? Brak informacji gdzie została zwrócona, brak w ogóle jakiejkolwiek informacji. Rozumiem, że chodzi tutaj o przeciąganie sprawy do 9 listopada? A potem? Ja chcę się dowiedzieć komu kurier dostarczył paczkę, bo do takiej informacji dotarłem. Oczywiście nie dzięki Allegro ale właśnie podwykonawcy.
Nie "zwrócona", nie oznacza że przesyłka została doręczona do nadawcy, lecz że dostała do niego wysłana. Jest to odpowiednik status "nadanie".