Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka dotarła do mnie z opóźnieniem, ponieważ DPD popełniło błąd. Powiedziano mi, że mogę odzyskać do 30 zł za opłatę za przesyłkę. Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Dlaczego?
a wniosłeś reklamację na czas dostawy powyżej regulaminowego terminu przewoźnika?
@az1rael nam allegro nie wypłaciło za to ani razy kasy, nawet na taką reklamację nie odpowiedzieli
Ty jesteś firmą @RED a tu konsument więc może ścignąć rzecznikiem jak się uorze i ma w mieście kompetentnego mala szansa ale zawsze jakaś
Aby otrzymać odszkodowanie za opóźnienie w doręczeniu przesyłki z gwarantowanym terminem doręczenia, musisz złożyć formalną reklamację do przewoźnika. Jeżeli to przesyłka DPD to reklamację możesz zgłosić tutaj https://zgloszenia.dpd.com.pl/showComplaintForm, a jak Allegro Delivery tutaj https://allegro.pl/pomoc/last-mile/zloz-reklamacje
Uwaga. Allegro Delivery Kurier DPD i Kurier DPD to formalnie dwóch różnych przewoźników (nawet jak fizycznie paczki dostarcza jedna osoba).
To napisz tam gdzie Ci to powiedziano
@Client:136326907 napisał(a):
Przesyłka dotarła do mnie z opóźnieniem, ponieważ DPD popełniło błąd. Powiedziano mi, że mogę odzyskać do 30 zł za opłatę za przesyłkę. Nie otrzymałem zwrotu pieniędzy. Dlaczego?
@Client:136326907 Zależy kto ci to powiedział. Zazwyczaj takie informacje podają oszuści wyłudzający dane.