Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Nie mam dostępu do swojego Email na który dostałem wiadomość w sprawie zwrot pieniedzy od operatora. A na mój nowy email wiadomość nie przyjdzie.
@Client:106962512 Podaj mi proszę numer zamówienia, o które chodzi. Sprawdzę to.
Nr zwrotu
27N1/2024
@Client:106962512 Numer zwrotu nie wystarczy. Proszę Cię ponownie o numer zamówienia.
Numer oferty 16505513570
@Client:106962512 Dziękuję. Sprzedający zlecił zwrot, ale ta płatność nie została jeszcze poprawnie rozliczona. Najlepiej żeby sam sprzedający skontaktował się z nami w tej sprawie. Jeśli masz z nim kontakt, możesz mu przekazać tę informację.
czyli nie wpłacił pieniedzy jeszcze? On mi mówi że dawno juz wysła
@Client:106962512 Zlecił zwrot w naszym systemie, ale ta płatność musi się poprawnie rozliczyć, żeby środki zostały przekazane Tobie. Jeśli sprzedający ma wątpliwości, niech do nas napisze.
czyli jeszcze mam czekać?
@Client:106962512 Zapoznaj się z poniższym artykułem.
Zwrot pieniędzy od sprzedającego
W zależności od metody płatności po prawidłowym zleceniu zwrotu przez sprzedającego środki wracają tam skąd wyszły w ciągu 3 do 7 dni roboczych.
Jeśli zwrot został zlecony 24 października to dziś jest dopiero trzeci dzień roboczy.
jeszcze nawet 3 dni roboczych nie minęło. 🙂
@Client:106962512 jak płatność kartą lub blik to nawet do 7 dni i potrafi zaksięgować się w dniu płatności za przedmiot.
7dni? BLIK to max 5dni, przelew tradycyjny to 7dni.
przelew tradycyjny