Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W ostatnim czasie relatywnie często mierzyłem się z problemem wysyłania przesyłek z dostawą Allegro One Kurier. Niestety miejscowość, w której mieszkam nie jest obsługiwana (z wykluczeniem dostaw Allegro One we współpracy z innymi spedycjami). Po długich zmaganiach wynikających z dodatkowego kontaktu z klientami i składaniem wyjaśnień dlaczego przesyłka nie może zostać wysłana w taki sposób wprowadziłem zmiany w szablonie dostaw wyłączając opcję dostawy z kurierem Allegro (tak mi się wydawało). Pomimo wprowadzonych zmian w dniu dzisiejszym ponownie wpadło zamówienie z Kurierem Allegro wybranym jako metoda dostawy. Czy wprowadzam zmiany do cennika dostaw nieprawidłowo? Zmiany w cenniku wprowadziłem dokładnie tutaj:
Bardzo proszę o pomoc, z uwagi na specyfikę branży zależy mi na czasie dostaw towarów do klientów i klarowności przy wyborze przewoźnika.
@ArgesSpa Podaj proszę kod pocztowy, z którego wysyłasz zamówienia - zgłoszę Twoje konto do wykluczenia z dostaw Allegro One.
58-350 Mieroszów
@ArgesSpa Dziękuję, zgłosiłam Twoje konto do wykluczenia z dostaw Allegro One.