Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień d9bry, dokonałem zwrotu zanim paczka została wysłana. Nie było opcji anuluj zakup, a paczka oczekiwała na nadanie. Co teraz? Bo wyskoczyło mi ,że mam wybrać przewoźnika, który zrealizuje zwrot, a jak mam to uczynić skoro paczka nie została nadana? Na jakiej zasadzie otrzymam zwrot kosztów?
@marcinasiah żeby coś zwrócić to trzeba to posiadać 😄 ten formularz daje możliwość zwrócenia otrzymanego towaru za darmo o ile jest smart, Ty wystarczy że skutecznie odstąpisz od umowy, nic nie musisz zwracać o ile nie dostaniesz paczki, pamiętaj że jak masz smart darmowy zwrot jest jak odbierzesz i odeślesz, inaczej koszt powrotu paczki doliczą sprzedawcy a on potrąci to Tobie bo przy odstąpieniu koszt odesłania jest po Twojej stronie 😞
Ok, mam smart więc problemu nie powinno być. Tylko chodzi mi,że nie było opcji anuluj, tylko zwrot przed wysyłką. Napisałem tez do sprzedającego. W okienku zwrotu jest żebym wybrał metodę zwrotu jakimś przewoźnikiem. Coś sprzeczne to wszystko, bo było napisane zwrot przed wysyłką paczki, a potem dopiero w formularzu allegro wybór przewoźnika. Napisałem do sprzedającego. Chodzi o to,że mogłoby się obejść beż wysyłki i odsyłania skoro paczka nie ruszyła od sprzedającego. Zobaczymy co odpisze.
@marcinasiah nie ma tam nic sprzecznego, zapytam ponownie co chcesz zwrócić jak nie masz paczki ???
Wyślij sprzedawcy skutecznie odstąpienie od umowy, lub kliknij zwrot wybierz metodę odesłania w razie jak by paczka jednak dotarła, odbierz i zwróć przynajmniej nie będziesz w plecy kosztów odesłania, bo w smart masz zwrot darmowy ( nieodebranie paczki to nie zwrot )
Bezsens opcji na tym portalu. Kupujący za pobraniem po zgłoszeniu rezygnacji z zakupu musi podawać swoje konto bankowe. Mimo, że transakcja została anulowana. Cyrk.
@marcinasiah efekt odstąpienia od zakupu oraz anulowania zamówienia jest dokładnie taki sam - unieważniasz zakup i w obu przypadkach sprzedający zwróci Tobie pieniądze.
Dzięki wypełnienia formularza odstąpienia uzyskałeś potwierdzenie odstąpienia od umowy.
Sprzedający ma obowiązek przyjąć Twoje odstąpienie i zwrócić koszty towaru oraz najtańszego kosztu przesyłki w ofercie. Pieniądze powinien zwrócić nie później niż w ciągu 14 dni od chwili zgłoszenia odstąpienia. Sprzedawca może się jednak wstrzymać do momentu otrzymania produktu od Ciebie lub potwierdzenia jego nadania.