Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam!
Ostatnio coraz częściej miewam sytuację, w której przy wyborze dostawy przez kuriera DPD niewłaściwie pobierany jest adres dostawy - zamiast numeru budynku i lokalu paczka ma zostać doręczona na adres kończący się na ./
Sytuacja robi się uciążliwa bo muszę monitorować każdą paczkę w aplikacji DPD - z tym, że przy ostatniej nie mogę zmienić adresu doręczenia tak jak przy poprzednich - mimo tego, że w aplikacji DPD wybrałem i zatwierdziłem zmianę adresu nie została ona poprawnie wprowadzona do systemu.
Czy jest coś co mogę zrobić po swojej stronie żeby ten był prawidłowo przesyłany? Przedtem problem nie występował, zaczął się mniej więcej tydzień temu. Korzystam z zapisanego adresu, którego nie zmieniłem więc obstawiam, że to coś po stronie formularzy Allegro/DPD.
Będę wdzięczny za każdą pomoc.
@Sliver2 doprecyzuj, czy jesteś kupującym, czy sprzedającym? W jakim miejscu pojawia Ci się błędny adres dostawy? Wyślij zrzuty ekranu. To pomoże mi w weryfikacji sprawy.
Problem pojawia się kiedy kupuje przedmioty.
Niestety nie jestem w stanie podesłać screenów - zawierają informacje, którymi nie chciałbym się dzielić na ogólnodostępnym forum.
Problem polega na tym, że adres, który mam zapisany w książce adresowej Allegro i z którego regularnie korzystałem nagle przestał działać prawidłowo. Przedtem był poprawnie przekazywany firmie kurierskiej (DPD) i paczki bez problemu trafiały do moich rąk, aż do momentu (mniej więcej tydzień temu) dostałem informację, że jedna z wysłanych do mnie paczek nie może być doręczona z powodu nieprawidłowego adresu. Po sprawdzeniu okazało się, że w polu nr budynku jest kropka zamiast właściwego numeru a pole z numerem lokalu jest całkowicie puste - adres w mailach od przewoźnika i w aplikacji DPD wyglądał tak:
Imię Nazwisko
Ul. Nazwa ulicy ./
00-000 Miasto
Miałem nadzieję, że to jednorazowa sytuacja ale powtórzyła się i adres wygląda dokładnie w ten sam sposób więc zaczynam podejrzewać że to jakiś problem z parsowaniem danych przez formularze działające między stronami/aplikacjami. Bo z poziomu Allegro wszystko wygląda w porządku.
@Sliver2 Podaj numer przykładowego zamówienia, którego dotyczył ten problem.
bf2f6870-85fd-11ef-9ba1-3d9eb574dbf9
Tutaj numer tego, od którego się zaczęła sytuacja z niewłaściwym adresem.
@Sliver2 Dziękuję. Podejrzewam, że problem pojawia się w związku z liczbą znaków w nazwie ulicy. Ta nazwa jest za długa i dlatego jest automatycznie skracana w systemie przewoźnika. Czy byłbyś w stanie zmodyfikować te dane np. poprzez usunięcie imion i zostawienie samego nazwiska patronów ulicy?