Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przesyłka zwrot nadany 14.11 i od 17.11 tkwi w sortowni gdzie zgłosić problem?
Cześć, @katpre1. Proszę, podaj numer przesyłki.
AD003XQX84
@katpre1 z tego co widzę w systemie, wskazana przesyłka została doręczona w dniu dzisiejszym.
a widzę w śledzeniu paczki że jest cały czas w sortowni i tak mówi odbiorca
jeśli przesyłka dostarczona to dlaczego w śledzeniu nie zmienił się status?
@katpre1 Przekazałam tę sprawę do weryfikacji. Kiedy będę wiedzieć więcej, odezwę się ponownie.
@katpre1 Otrzymałam informację, że jest to błąd po stronie przewoźnika. Nie zostały nam prawidłowo przekazane dane dotyczące tej dostawy, dlatego nie mogły się zaktualizować w systemie.