Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odesłałam towar do sprzedajacego. Towar został zagubiony. Przewoźnik allegro. Nikt mi nie chce oddac pieniedzy i nie interesuje sie przesyłką. Wartosc ptzesylki ponad 200 zł. Widzę ze takich problemów jest więcej i chyba czas na powiedomienie policji i rzecznika spraw konsumenta. Allegro nie interesuje się swoimi klientami.
Za zaginioną uznaje się przesyłkę, która nie została doręczona w ciągu 30 dni od dnia nadania. Tak więc dopóki nie minie ten termin lub przewoźnik nie uzna przesyłki za zaginioną, to jest ona uznawana za opóźnioną.
Natomiast reklamacje można składać nie wcześniej niż po upływie terminu po upływie którego przesyłkę uznaje się za zaginioną. Reklamacje zgłoszone wcześniej traktuje się jako zgłosze w pierwszym dniu po upływie terminu uznania przesyłki za zaginioną.