anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

masowe opóźnienia w dostawach Allegro Delivery DPD

automaxhit_pl
#9 Pomysłodawca

Dzień Dobry,
Dzisiaj w nocy klienci otrzymali masowo informację o opóźnieniach w dostawie Allegro DPD.
Z wczoraj nadanych paczek, 29 przesyłek ma status "Do wyjaśninia .... "
Klienci otrzymali wiadomość w aplikacji Allegro o treści:


"Zmiana statusu na: Do wyjaśnienia u kuriera - prosimy o kontakt z naszym biurem tel. XXXXXXXXX"
tutaj podaliscie numer telefonu do naszego biura. 

W konsekwencji wydzwaniają do nas non stop od rana a my nie znamy ani powodu opóźnień, ani nie jesteśmy w stanie nic za bardzo z tym zrobnić. Paczki zostały standardowo wydane wczoraj kurierowi.
Czy w tej wiadomości nie powinieni być numer do DPD lub pracownika Allegro, który może uzyskać szybko jakąś informację i od razu pomóc klientom?
Teraz to wygląda tak, ze my przez formularz kontaktowy musimy pisać do pomocy Allegro, Allegro nastepnie pisze do DPD a my musimy czekać na jakąś informację - co wydłuża cały ten proces. To bardzo dużo pracy dla wszystkich, a najwięcej dla nas, bo musimy obsłużyc każdy taki telefon i wiadomość od klienta.

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

pecela
#20 Guru ⭐⭐

@automaxhit_pl

Wg regulaminu Allegro Delivery, termin doręczenia przesyłki wynosi do trzech dni roboczych (dopiero po tym terminie przesyłkę uważa się za opóźnioną). Tymczasem Allegro już na drugi dzień, jeszcze przed upływem tego terminu informuje, że przesyłki dotrą do adresatów z opóźnieniem. A opóźnienie o którym informują, to opóźnienie w stosunku do ich przewidywanego terminu doręczenia. 

Tu mam taką teorię że były to zamówienia z 10 i 11 listopada, a bot nie ogarnął, że 11 był dniem wolnym. 

oznacz moderatorów

Ajek88
#9 Pomysłodawca

To dalej nie wyjaśnia dlaczego każe kontaktować się z nadawcą.

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@automaxhit_pl czy możesz podesłać jeszcze screena wiadomości, którą otrzymałeś od klientów?

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

automaxhit_pl
#9 Pomysłodawca

Tak, oczywiście. Link do screenu z telefonu klienta poniżej. Zamazałam tylko nasz numer telefonu. https://drive.google.com/file/d/1rmdQYFaODwXqq8rN6sFmIdYeyPxtleJl/view?usp=sharing 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@automaxhit_pl dziękuję! Te powiadomienia nie wyszły od nas. 
Czy korzystasz z integratora sprzedaży (np. Base)? To zewnętrzny integrator wysłał te powiadomienia, w tej sytuacji powinieneś sprawdzić ustawienia u tego integratora i to z nimi to wyjaśnić. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów

automaxhit_pl
#9 Pomysłodawca

Bardzo dziękuję. Już to sprawdzam.

oznacz moderatorów

Gliwicka
#1 Nowicjusz

Coś jest na rzeczy, bo moja przesyłka jechała z Lublina na Śląsk, a z Sosnowca wysłano ją do... Warszawy. I tam jest już drugi dzień. I nic się z nią dalej nie dzieje.

oznacz moderatorów