Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odesłano opłaconą paczkę bez powodu, bez kontaktu, chociaż była zamówiona dostawa do sklepu Żabka. Allegro Delivery porażka! Oczywiście zero kontaktu ze strony przewoźnika czy allegro - po prostu zwrot.
Nigdy więcej nie zamówię Allegro Delivery.
Przesyłka AD00P60407V089NMG
Zwrot był bez przekazania do doręczenia. Oznacza to że przesyłki nie dało się doręczyć jeszcze przed wydaniem jej kurierowi.
Powodem mogło być uszkodzenia przesyłki, przekroczone wymiary, zamknięty punkt lub zawieszenie przez niego przyjmowania przesyłek.
A co kontaktu, to w przypadku przesyłek odbiorem w punkcie kurier po pierwsze nie ma nr telefonu adresata (kod odbioru wysyłany jest automatycznie), a po drugie nie ma prawa dzwonić do adresata (RODO się kłania).
No chyba powodem nie mógł być "zamknięty punkt lub zawieszenie przez niego przyjmowania przesyłek" skoro zrobiono zwrot bez przekazania do doręczenia.
RODO tu nie ma nic do rzeczy, bo kurierzy zawsze dysponują nr telefonu odbiorcy, jest to zawarte w warunkach świadczenia usług kurierskich. Skoro adresat nie został poinformowany, rozumiem, że nadawca dostał niezwłocznie informację o zwrocie przesyłki?
Jak przesyłka jest z odbiorem w punkcie, to kurier nie dostaje nr telefonu odbiorcy końcowego. Jest on dla niego całkowicie zbędny, bo on ma doręczyć do punktu. I tak RODO się tu kłania, bo nr telefonu nie jest kurierowi potrzebny.
A co do zamkniętego punktu czy zawieszeniu przyjmowania, to kurier nie musi podjeżdżać, aby to sprawdzić. Takie informacje są w systemie.
Dla kuriera ty nie jesteś odbiorcą, tylko ta Żabka. Jego zadaniem było zawieść przesyłkę z magazynu firmy kurierskiej do tego punty i ma on tylko te dane, które są do tego niezbędne
Ps. Nawet jakby kurier miał twój nr telefonu, to nie ma możliwości zmiany adresu dostawy poprzez rozmowę telefoniczną. Przesyłka musi być doręczona do punktu i nie może być wydana bezpośrednio odbiorcy końcowemu.
Po co się rozpisywać o kurierze, jak przesylka do niego nie trafila? Bezsensowene pisanie dla pisania, w oderwaniu od konkretnego przypadku!
Cześć @lukfilm, skontaktowaliśmy się z Tobą w zgłoszeniu mailowym o numerze 56304805. Sprawa jest wyjaśniana.
Kolejny dzień minął i zero informacji o przesyłce, ani od Allegro, ani od sprzedawcy. Słabo to wszystko funkcjonuje 😞
Cześć, @lukfilm. Przepraszam, że musisz czekać na wyjaśnienia. Staramy się dokładnie zweryfikować przebieg dostawy i gdy tylko to ustalimy, damy Ci znać w wiadomości mailowej w zgłoszeniu 56304805.
Jak długo można wyjaśniać tak prostą sprawę?
@lukfilm Sprawdziłam i sprawa nadal jest wyjaśniana. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Akurat sprzedawca wie dokładnie tyle samo co ty, że przesyłka została zwrócona na etapie oddziału oddawczego. Pewnie już złożył reklamację i czeka na odpowiedź od Allegro (zgodnie z regulaminem mają oni 7 dni roboczych na odpowiedź, ale rozporządzenie daje do 30 dni (rozporządzenie ma pierwszeństwo nad regulaminem)). Zresztą widzisz w jakim tempie odpowiada Allegro.