Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Odesłano opłaconą paczkę bez powodu, bez kontaktu, chociaż była zamówiona dostawa do sklepu Żabka. Allegro Delivery porażka! Oczywiście zero kontaktu ze strony przewoźnika czy allegro - po prostu zwrot.
Nigdy więcej nie zamówię Allegro Delivery.
Przesyłka AD00P60407V089NMG
Zwrot był bez przekazania do doręczenia. Oznacza to że przesyłki nie dało się doręczyć jeszcze przed wydaniem jej kurierowi.
Powodem mogło być uszkodzenia przesyłki, przekroczone wymiary, zamknięty punkt lub zawieszenie przez niego przyjmowania przesyłek.
A co kontaktu, to w przypadku przesyłek odbiorem w punkcie kurier po pierwsze nie ma nr telefonu adresata (kod odbioru wysyłany jest automatycznie), a po drugie nie ma prawa dzwonić do adresata (RODO się kłania).
No chyba powodem nie mógł być "zamknięty punkt lub zawieszenie przez niego przyjmowania przesyłek" skoro zrobiono zwrot bez przekazania do doręczenia.
RODO tu nie ma nic do rzeczy, bo kurierzy zawsze dysponują nr telefonu odbiorcy, jest to zawarte w warunkach świadczenia usług kurierskich. Skoro adresat nie został poinformowany, rozumiem, że nadawca dostał niezwłocznie informację o zwrocie przesyłki?
Cześć @lukfilm, skontaktowaliśmy się z Tobą w zgłoszeniu mailowym o numerze 56304805. Sprawa jest wyjaśniana.