anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

OneBox nie spodziewałem się problemów tak szybko

ogryz7
#12 Orędownik#

Dzień dobry.

Drugie w moim życiu nadanie przez Wasz zielony automat (podkreślam - drugi raz w życiu) i już problem. Przesyłka A001EE6T58 została nadana w środę i do teraz tkwi w maszynie, nie została podjęta przez kuriera DPD. Wiem, że to nic nie da, ale sygnalizuję problem. Klient już dzwoni i pyta.

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

kostas11
#21 Demiurg#

@ogryz7 Wyślij klient do allegro 😄

W ramach Allegro Delivery odpowiadamy za cały proces dostawy i kompleksowo dbamy o jej szybkość oraz jakość. Ty nie ponosisz odpowiedzialności za transport przesyłki ani konsekwencji jej ewentualnego zagubienia lub zniszczenia. Pozwoli Ci to skoncentrować się na jakości sprzedawanych produktów, właściwym zapakowaniu przesyłki oraz przekazaniu jej kurierowi. Dla przesyłek przewożonych metodami Allegro Delivery bierzemy również odpowiedzialność za obsługę klienta.

________
Κώστας
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ogryz7 Dzięki za zgłoszenie. Przekazałam je do odpowiedniego zespołu. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Jak dostawa na czas - to Allegro!
   Wybieraj spośród tysięcy produktów i zamawiaj z dostawą przed Świętami.
oznacz moderatorów

ogryz7
#12 Orędownik#

@w_kiwi Tak przy okazji: status tej paczki to "Oczekuje na nadanie", co nie jest zgodne z prawdą. Jest to istotne wprowadzanie kupujących w błąd co do statusu zamówienia.

W momencie, gdy nadaję paczkę, jej status powinien się zmieniać na "Nadana", a gdy kurier ją odbierze - na "W drodze", lub podobnie.

oznacz moderatorów