Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Nadałem przesyłkę z podjazdem kuriera - paczka ORLEN . Kurier nie podjechał wczoraj po paczkę (wygenerowana dzień wcześniej).
Gdzie się kontaktować w sprawie odbioru przesyłki AD01GQNGG5 ? Dzisiaj mija mi termin nadania paczki i statystyki super sprzedawcy polecą.
Sugestia - kiedyś mieliście możliwość nadawania przesyłek w paczkomatach Orlen, to była dobra opcja, dlaczego teraz wyłącznie podjazdy są możliwe. Jest to bardzo niewygodne.
Pozdrawiam,
Michał
@rawHARDWARE Zgłosiłam problem z brakiem podjazdu do odpowiedniego zespołu. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
Wyjaśniła się sprawa, źle wygenerowana etykieta ze złym adresem podjazdu.
Założyłem nową z nowym poprawnym adresem na podjazd.
Teraz inne pytanie - jak usunąć poprzednią etykietę i anulować ją ? Z poziomu obsługi zamówienia można tylko dodawać nowe etykiety.
@rawHARDWARE, my również nie mamy możliwości usunięcia wygenerowanej etykiety na Twoim koncie. Jeśli nie wykorzystasz wygenerowanej etykiety, żadna opłata nie zostanie naliczona.