Klient zamówił produkt z dostawą Allegro One Box w Smart, i wszystko byłoby ok gdybym mógł wysłać już opłaconą paczkę . Niestety nie mam możliwości zamówienia i wysyłki, pokazuje mi się komunikat: "Pole "Dane nadawcy" zawiera błędne dane: Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera"
Jak w ogóle jest to możliwe ? Po co robić coś co nie działa. Nie bardzo wiem co mam robić, czekam na kolejną odpowiedz od allegro, narazie dostałem pytanie "jaki mam kod pocztowy?" I od tamtej chwili cisza, jutro tj. 26.11 powinienem wysłać zamówienie... Ktoś może miał podobną sytuację ?
Proszę podaj kod pocztowy nadawcy. Pomocny będzie również numer zamówienia.
71-693 szczecin, ab4e67c0-c959-11f0-abf7-b33732190576
71-693 szczecin, ab4e67c0-c959-11f0-abf7-b33732190576
Ok, dziękuję. Najlepiej byłoby udostępnić mi możliwość tej wysyłki, mogę dostarczyć nawet tą przesyłkę do waszego najbliższego paczkomatu. Podajcie mi tylko kod itp.
Czy naprawdę w Allegro nie ma osoby która potrafi ogarnąć ten temat ? Już drugi raz musiałem wysłać zamówienie na swój koszt. Piszę do was od wielu dni i cisza, mieliście mi zwrócić za wysyłki i usunąć allegro one box z metod wysyłki. Dzisiaj wygrał ktoś od was, niejaki Mikołaj Soczewka, odpisał mi że zgłaszałem to już kilka razy i żebym pisał tylko w tej sprawie... ale żadnej informacji co i jak. Nie wiem czy to za trudne dla niego czy jest tylko leniwy i nie chce mu się sprawdzać.
Ja zmagam sie dokładnie z tym samym, nie jestem w stanie wygenerować zadnej etykiety dla zmówien One Box bo mam ten sam komunikat , pomimo ze wszystkie dane sa prawidłowe, pisałam nie raz do allegro - cisza!
@LaGabriell czy możesz proszę sprawdzić, czy w ustawieniach dostawy możesz wyłączyć Allegro One Kuriera? Tak to wygląda:
Jeśli, nie podeślij proszę zrzut ekranu.
No cóż, ja też piszę, piszę i piszę.... i na tym się kończy