Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił produkt z dostawą Allegro One Box w Smart, i wszystko byłoby ok gdybym mógł wysłać już opłaconą paczkę . Niestety nie mam możliwości zamówienia i wysyłki, pokazuje mi się komunikat: "Pole "Dane nadawcy" zawiera błędne dane: Kod pocztowy nadawcy znajduje się poza obszarem One Kuriera"
Jak w ogóle jest to możliwe ? Po co robić coś co nie działa. Nie bardzo wiem co mam robić, czekam na kolejną odpowiedz od allegro, narazie dostałem pytanie "jaki mam kod pocztowy?" I od tamtej chwili cisza, jutro tj. 26.11 powinienem wysłać zamówienie... Ktoś może miał podobną sytuację ?
Proszę podaj kod pocztowy nadawcy. Pomocny będzie również numer zamówienia.
71-693 szczecin, ab4e67c0-c959-11f0-abf7-b33732190576
71-693 szczecin, ab4e67c0-c959-11f0-abf7-b33732190576
Ok, dziękuję. Najlepiej byłoby udostępnić mi możliwość tej wysyłki, mogę dostarczyć nawet tą przesyłkę do waszego najbliższego paczkomatu. Podajcie mi tylko kod itp.