anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem z odbiorem przesyłek w punkcie DPD Pickup – prośba o poradę

Client:122257684
#1 Nowicjusz

Dzień dobry,
chciałabym zapytać społeczność, jak postępować w sytuacji, która spotkała mnie podczas odbioru przesyłek Allegro w punkcie DPD Pickup (Leroy Merlin).

Otrzymałam SMS z informacją o możliwości odbioru dwóch przesyłek Allegro wraz z numerami AD… oraz kodami PIN. W dniu 17.11.2025 około godz. 19:00 przyszłam do punktu odbioru, jednak pracownica stwierdziła, że przesyłek nie ma i odmówiła ich wyszukania po numerach Allegro, żądając numerów DPD — których nie otrzymałam w wiadomości.

Mimo okazania SMS, pracownica nie chciała sprawdzić paczek, mimo że w punkcie było ich niewiele. Dopiero po dłuższej rozmowie zgodziła się sprawdzić i okazało się, że przesyłki jednak są.

Pracownica poinformowała mnie też, że nie ma obowiązku wyszukiwania ani wydawania paczek na podstawie numeru Allegro, co wywołało stresującą sytuację. Gdyby nie naleganie mojego towarzysza, prawdopodobnie wyszłabym bez paczek i zostałyby one odesłane do sprzedawcy.

Moje pytanie:
Jak powinien zachować się odbiorca w takiej sytuacji?
Czy pracownik punktu DPD Pickup ma obowiązek wydać paczkę na podstawie danych z SMS Allegro (numer Allegro + PIN)?
Do kogo zgłaszać takie przypadki?

Z góry dziękuję za wskazówki.

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

Dzień dobry @Client:122257684! Bardzo dziękuję, że napisałaś do nas w tej sprawie. Osoba z punktu DPD powinna wydać przesyłki na podstawie danych z Allegro, kupujący nie musi znać wewnętrznych numerów tych przesyłek. Poprosiłam już o interwencję w tej sprawie, aby taka sytuacja się nie powtórzyła.  

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów