Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W Baselinkerze korzystamy z opcji przy pakowaniu zamówień, skanowania kodu listu przewozowego otwiera się wtedy zamówienie do spakowania, zeskanowania jej do spakowania skaner nie czyta jej i wyskakuje na czerwono komunikat ,że zamówienie nie istnieje. Od pomocy Baselinker mamy info,że problem jest w ALLEGRO:
Etykiety wyglądają jak standardowe etykiety UPS, gdzie nadany jest numer UPS. Po zeskanowaniu kodu kreskowego dostają Państwo numer przesyłki UPS, natomiast Allegro zwraca jedynie ich wewnętrzny identyfikator tj. "ALE..." i tak naprawdę nie mamy skąd wziąć numeru przesyłki UPS, który zwraca skaner.
Etykiety są pobierane bezpośrednio z API allegro i nie możemy ich modyfikować.
Kiedy ALLEGRO rozwiąże problem z wysyłaniem numeru przesyłki przez API?
@SklepMisiek Nie zwracamy numerów zewnętrznych przesyłek, które obsługuje UPS, ponieważ są to nasze przesyłki.
Muszą Państwo zrozumieć,że w dużym stopniu utrudnia nam to pracę bez skanowania etykiet przy pakowaniu w asystencie pakowania - Baselinker trzeba ręcznie szukać po numerze zamówienia. Proszę więc o pochylenie się nad tematem, skoro niejako zmuszeni jesteśmy do wysyłki paczek poprzez Allegro ONE.
Nam też to bardzo utrudnia pracę.