anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Problem ze skanowaniem etykiet Allegro One- UPS i DPD

SklepMisiek
#8 Zapaleniec#

W Baselinkerze korzystamy z opcji przy pakowaniu zamówień, skanowania kodu listu przewozowego otwiera się wtedy zamówienie do spakowania, zeskanowania jej do spakowania skaner nie czyta jej i wyskakuje na czerwono komunikat ,że zamówienie nie istnieje. Od pomocy Baselinker mamy info,że problem jest w ALLEGRO:

Etykiety wyglądają jak standardowe etykiety UPS, gdzie nadany jest numer UPS. Po zeskanowaniu kodu kreskowego dostają Państwo numer przesyłki UPS, natomiast Allegro zwraca jedynie ich wewnętrzny identyfikator tj. "ALE..." i tak naprawdę nie mamy skąd wziąć numeru przesyłki UPS, który zwraca skaner.

Etykiety są pobierane bezpośrednio z API allegro i nie możemy ich modyfikować.

Kiedy ALLEGRO rozwiąże problem z wysyłaniem numeru przesyłki przez API?

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@SklepMisiek Nie zwracamy numerów zewnętrznych przesyłek, które obsługuje UPS, ponieważ są to nasze przesyłki. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

SklepMisiek
#8 Zapaleniec#

Muszą Państwo zrozumieć,że w dużym stopniu utrudnia nam to pracę bez skanowania etykiet przy pakowaniu w asystencie pakowania - Baselinker trzeba ręcznie szukać po numerze zamówienia. Proszę więc o pochylenie się nad tematem, skoro niejako zmuszeni jesteśmy do wysyłki paczek poprzez Allegro ONE.

oznacz moderatorów

Expert-sport_pl
#8 Zapaleniec#

Nam też to bardzo utrudnia pracę.

oznacz moderatorów