anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Przesyłka InPost

BajkiBabajki
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór! W moim biurze oznaczono jedną paczkę, która została wysłana w niewłaściwym czasie. W rzeczywistości przesyłka została dostarczona 01.12.2024 o godzinie 17:16. Termin nadsyłania upłynął 02.12.2024 o godzinie 23:59. Skontaktowałem się dzisiaj z InPost i potwierdzili, że to błąd w ich paczkomacie. Na tej podstawie proszę o zwrot zainteresowania moją oceną, ponieważ z mojej strony wszystko zostało wykonane terminowo.

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

RaBarbar_ka
Moderatorka
Moderatorka

@BajkiBabajki wskaż numer zamówienia, którego dotyczy sprawa. 

   Basia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BajkiBabajki
#7 Wielbiciel#

d3dc44c0-af4f-11ef-a4d6-93c479a8ec60

oznacz moderatorów

BajkiBabajki
#7 Wielbiciel#

BajkiBabajki_0-1733255492218.png

 

oznacz moderatorów

BajkiBabajki
#7 Wielbiciel#

Obiecali też, że dzisiaj odbiorą tę przesyłkę i wyślą do kupującego, jednak z tego co widzę na stronie InPost, przesyłka nadal jest w paczomacie.

oznacz moderatorów

BajkiBabajki
#7 Wielbiciel#

Снимок экрана 2024-12-04 064534.png

Taka sama sytuacja ma miejsce w przypadku następujących przesyłek. Wczoraj wysłali na czas, ale dzisiaj potępili mnie za niedostarczenie na czas. Uprzejmie proszę o pomoc w zrozumieniu tej sytuacji.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@BajkiBabajki Paczki uznajemy za nadane, gdy kurier je podejmie (sczyta numery i trafią one do systemu). Samo umieszczenie przez Ciebie przesyłek w automatach nie wystarczy. Żeby paczki były nadane w terminie, powinieneś je umieścić w automacie przed godziną graniczną (przyjazdem kuriera).

Jeśli chodzi o problem zgłoszony wczoraj, otrzymałam od InPost potwierdzenie, że zgłoszenie trafiło do odpowiedniego oddziału. Wkrótce otrzymasz wyjaśnienie bezpośrednio od przewoźnika. Proszę o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

BajkiBabajki
#7 Wielbiciel#

Jesteśmy nowi na Alegro, to nasza pierwsza sprzedaż, nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkaliśmy. I doskonale zdajemy sobie sprawę, że to nasza wina.
Dziękujemy za odpowiedź i już jesteśmy tego świadomi.
Ale nasza ocena spadła dosłownie w ciągu jednego dnia do minus, teraz jest negatywna. Jesteśmy nowicjuszami, mamy łatwy pakiet startowy, specjalnie abyś mógł rozpocząć swoją pierwszą sprzedaż. Ale przez tę sytuację zeszliśmy na samo dno, nasze reklamy są na samym dnie i my, jako początkujący, nie jesteśmy w stanie samodzielnie się z tego wydostać.
Czy Alegro może wybaczyć nam pierwsze błędy i przywrócić status przynajmniej neutralny?
Jeszcze raz powtórzę, że przyznajemy, że to nasza wina, wynikająca z niewiedzy. Nie jesteśmy uporczywymi gwałcicielami, ale po prostu nowicjuszami. Jeśli jednak Alegro zależy na nowych sprzedawcach, bardzo proszę o pomoc w tym problemie, którego obiecujemy nigdy nie naruszać w przyszłości.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

Jesteśmy nowi na Alegro, to nasza pierwsza sprzedaż, nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkaliśmy. 

Z przykrością muszę Was poinformować, że to dopiero początek lekcji, statystyki jakości poprawią się dopiero za miesiąc (bo każdego dnia zlicza ostatnie 30 dni).

oznacz moderatorów

pecela
#17 Koryfeusz#

@BajkiBabajki

Czy to twoja wina, to zależy od punktu widzenia. Wg Allegro to sprzedawca winny jest tego że kurier nie odbierze przesyłki z punktu lub automatu (choć realnie nie ma on na to żadnego wpływu).

Nie możesz też reklamować braku odbioru w danym dniu, a tylko opóźnienie w doręczeniu (ale w przypadku Allegro Inpost nie ma gwarantowanego terminu doręczenia, więc nie można reklamować opóźnienia, to tylko w zwykłym Inpoście). 

oznacz moderatorów