Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Punky nadania przesyłek DPD Allegro (lub DHL Allegro) nie przyjmują przesyłki bo jak twierdzą nie mają miejsca, Stanowi to problem zwłaszcza w momencie gdy paczka nie miesci sie w automacie.
Żabki odmawiają notorycznie, mieżą, ważą ale i tak często odmawiają przyjęcia - i to często bez względu na gabaryt.
Gdy wspomniane Żabki odmawiają muszę jechać do bardzo oddalonego punktu w którym uprzejma Pani nie drukuje potwierdzeń. Zostawia się u niej przesyłkę "na słowo" a ona pod koniec dnia lub nawet na drugi wprowadza ją do systemu, co generuje kolejny problem jakim jest termin wysyłki.
Gdzie śledzić na bieżącą taką przesyłkę? Jak uzyskać potwierdzenie nadania??
Czy punkt może odmówić nadania nawet jeśli przesyłka zgodna z parametrami wg Allegro???
Poproszę o rozwiązania tych kwestii. Problem z odmową przyjęcia przesyłek jest nagminny a alternatywa oddania paczki i czekania na potwiedzenie to po porostu zagrożenie, że któraś paczka w końcu zniknie.
Cześć, @fun_sell. Czy możesz podać przykładowy numer przesyłki, która nie została przyjęta w punkcie? Przyda się również dokładny adres tego punktu.
Status przesyłki możesz sprawdzić przez kliknięcie w jej numer, w zakładce Zamówienia albo w zakładce Zamówione przesyłki. Na stronie śledzenia przesyłki zobaczysz informacje o jej nadaniu.
DPD13649432357687 lub AllegroAD08551K4F6XM057D przesyłki finalnie zostały nadane ale musiałem szukać inngo punktu, to zasze jest losowa kwestia. Pytanie jest czy Żabka może odmawiać przyjęcia jeśli gabaryty są ok?? Przy następnej odmowie mogę podać adres sklepu.
Co do śledzenia na stronie to zupełnie nie o to chodziło. Zostawiam paczkę przykładowo w punkcie: DPD Pick UP (Poznańska 148, 62-023 Kamionki) i co mi daje śledzenie na stronie Allegro skoro paczka u nich leży pod biurkiem a ja nie mam potwiedzenia nadania, a klient widzi, że paczka jest jeszcze u mnie.
I nie chodzi o to, że mam pretensję do obsługujących tam Pań, ledwo się wyrabiają bo Żabki olewają przesyłki.
Skoro wywaliliście Inpost z przesyłek do CZ, SK i HU to jakie rozwiązanie proponuje Allego?
Mam każdy produkt wystawiać podwójnie z dostawą w PL oraz na zagranicę?
To jest delikatnie mówiąc kiepskie rozwiązanie jeśli ma się spory asortyment... a i tak nie rozwiązuje problemu z Żabką.
Podsumuje, ponieważ nie uzyskałem odpowiedzi na kluczowe pytania (dotyczy przesyłek do CZ, SK i HU):
- czy żabka może odmówić przyjęcia przesyłki gabarytowo zgodnej z wytycznymi allegro?
- Jakie żabka ma swoje wytyczne odnośnie gabarytów (wg obsługujących w sklepach są zupełnie inne niż allego)
- co sprzedający ma zrobić gdy nagle wszytskie żabki w okolicy odmawiają przyjęcia bo są "pełne"??
- Jaki Allego ma pomysł na dostawy w świąteczny boom zakupowy??
- skoro pzesyłki nie są przyjmowane w wwyznaczonych punktach odbioru to jak Allegro będzie odnosić się do problemu przesyłek nie nadanych w terminie?
- czy Allegro widzi w ogóle ten problem i zamierza coś zrobić z przesyłkami AllegroDPD, AllegroDHL itp.?
@sales_cmt @fun_sell przepraszam, że nie otrzymałeś odpowiedzi.
Żabka powinna przyjmować przesyłki zgodne z maksymalnymi wymiarami podanymi na Allegro, może zdarzyć się tak, że punkt odmówi przyjęcia przesyłki z powodu przepełnienia, jednak to ile przesyłek to za dużo, to ustalenia, których nie znam.
Jest dużo punktów DPD, więc jedyne co mogę poradzić w sytuacji, gdyby wszystkie były niedostępne, to szukać innego punktu, który przyjmie przesyłkę.
Zdaję sobie sprawę, że nie jest to idealne rozwiązanie i takie zgłoszenia zawsze przekazujemy do partnera logistycznego, aby mieć pewność, że szczególnie w okresie świątecznego boomu takie problemy nie będą występować. Dlatego przyda się adres Żabki, w której ten problem wystąpił.
Zawsze przed świętami wysyłamy komunikację, w której informujemy o sposobach nadania przesyłek.
Co do jakości sprzedaży, jeśli opóźnienie wynika z winy przewoźnika, możemy je wykluczyć z jakości sprzedaży, natomiast brak miejsca w jednym punkcie nie wyklucza nadania przesyłki w innym.
Na bieżąco reagujemy na zgłaszane problemy z partnerami logistycznymi, więc działamy i robimy coś w tej sprawie.
Czyli rada z cyklu, radź sobie sam. Ograniczacie dostęp do możliwości wysyłki ale reszta już was nie intersuje.