Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, pracownik przykleił etykietę allegro dhl na nie tą przesyłkę i została nadana w paczkomacie dhl lecz jeszcze nie odebrana przez kuriera. Czy jest możliwość aby anulować i odebrać ją z tego samego paczkomatu? Ewentualnie aby można było ją odebrać
numer przesyłki Allegro AD01AVLIP9
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Fusion3d zgłosiłam tą sytuację do oddziału i dam znać. 😊
Super dziękuję za pomoc czekam na info
@Fusion3d zgłosiliśmy interwencję do DHL i będziemy kontaktować się w zgłoszeniu mailowym o numerze 55881038. 😊
Witam, i coś wiadomo w tej sprawie?
Cześć @Fusion3d, z informacji które uzyskałem, możesz podejść, skontaktować się z infolinią i odebrać przesyłkę.
To akurat nie jest Allegro DHL, tylko Allegro Delivery Kurier DHL. To dwóch różnych przewoźników.
Natomiast przekierowanie lub wycofanie przesyłki na wniosek nadawcy, to czynność którą przewoźnik wykonuje bezpośrednio na podstawie ustawy (w twoim przypadku jest to art 18 ust 1 pkt 2 ustawy Prawo pocztowe).
Cytat z ustawy
Art. 18. [Odstąpienie przez nadawcę od umowy o świadczenie usługi pocztowej; zmiana adresu lub adresata]
1. Nadawca może przed doręczeniem przesyłki rejestrowanej lub kwoty pieniężnej określonej w przekazie pocztowym:
1) odstąpić od umowy o świadczenie usługi pocztowej;
2) żądać zmiany adresata, jego adresu lub miejsca doręczenia przesyłki.
2. Operator pocztowy, który zawarł z nadawcą umowę o świadczenie usługi pocztowej, może żądać od nadawcy uiszczenia opłat za czynności wykonane w związku z odstąpieniem przez nadawcę od tej umowy albo realizacją zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2.