Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć!
Wiem, że temat wałkowany już milion razy chyba, ale wciąż mam problem z zamawianiem rzeczy za grosze plus coś drogiego, żeby drogie odesłać i zostawić sobie np jedną strugaczkę lub linijkę wartości 1 zł 😞
Ja rozumiem, że allegro ma to gdzieś, jak mi napisali - nie nosi to znamion żadnego przestępstwa lub wyłudzenia...
Ale ja tylko bym chciał mieć możliwość zablokowania tych, którzy to u mnie robią już po raz kolejny.
Niestety nie mogę. Kiedyś to było mega łatwe, teraz musisz udowadniać, wrzucać 5 zdjęć, że kupujący "coś przeskrobał"...
Czy można w jakiś inny sposób zablokować kupującego?
Czuję się niestety jak frajer, inwestując sporo więcej w foliopak bąbelkowy, druk listów, prowizję od smarta i samą pracę, chociażby w poszukiwanie towaru na magazynie - wiedząc, że wartość wysyłanego towaru nie przekroczy złotówki...
Swoją drogą jestem pełen podziwu dla tych "łowców okazji", że im się chce bawić w zakup JEDNEJ linijki lub strugaczki...eeeech
Pozdrawiam
Tego typu odpowiedź to jak policzek w stronę sprzedawców.
"większość klientów nie zwraca "dobranego" towaru, a więc sprzedaż się zwiększa. " - nie! Szanowna Pani! Nie jest tak - ja WYŁUDZENIA wysyłek smart mam codziennie przynajmniej kilka.
Właśnie wczoraj zamknąłem WSZYSTKIE aukcje z drobnicą, bo mam dość!
Sam, jako kupujący ZAWSZE dobieram rzeczy do przesyłki Smart, ale nigdy nie odsyłam.
Wiem, ile pracy kosztuje to sprzedającego.
Niestety do tej pory jako sprzedawca nie spotkałem się z pomocą ze strony allegro...szkoda...
@Syrena_zT Dziękuję, to świetna wiadomość dla kupujących powinniście tą wiadomość szeroko propagować. Może nawet w opcji zakupu zróbcie osobne okienko żeby kupujący mógł wygodnie wpisać co sprzedający ma wysłać.
No bo po co wysyłąć i potem zwracać, odsyłąć, teraz trzeba szukać nowoczesnych rozwiązań: kupuję 10szt i od razu informacja dla sprzedającego : do wysłąnia 2szt. Może od razu zmniejszyć kwotę do zapłaty, po co płacić, odsyłąć, potem tylko nieporozumienia są.
Praw autorskich za pomysł tego okienka: "do wysłania" sobie nie przypisuję, więc prowizji za zysk z pomysłu zrzekam się.
Niechaj Allegro się rozwija !!!
Kolejna perełka!!
Przepiękna wcześniejsza odpowiedź od Allegro - powinienem wcześniej dzwonić i pisać, co faktycznie mam wysłać. Zaoszczędziło by mi to mnóstwo pracy! Dziękuję za wspaniałą PODPOWIEDŹ 🙂
Nad jedną paczką z drobnicą szkolną pakuję często kilkanaście minut.
Zanim się dokopę do jakiejś strugaczki itd...a następnego dnia, ktoś odsyła Ci WSZYSTKO, oprócz jednej okładki lub ołówka.
Zastanawiam się tylko jak WIELKĄ satysfakcję musi mieć ten kupujący - wiedząc, że tak wspaniale OSZUKAŁ system :)))
Rozumiem warunki SMART - jako sprzedający je zaakceptowałem.
Chcę mieć możliwość ukłonu w naszą stronę.
Każda wysyłka to bardzo duże koszta.
Chcę rozważenia nałożenia przez Allegro obowiązku wprowadzenia mechanizmów ograniczających takie nadużycia (np. weryfikacja przyczyn zwrotów, odpowiednie rozliczanie kosztów dostawy).
Podjęcie działań edukacyjnych lub regulacyjnych, aby sprzedawcy i kupujący byli świadomi konsekwencji takich NADUŻYĆ.
Ale to tylko marzenia...Szkoda, że to SPRZEDAWCA jest szkodnikiem...
@MKA_PL cóż. To jest takie nasze polskie - kombinować gdzie się da. I generalnie staram się wszystko rozumieć ale kupowanie 2 sztuk czegoś i po minucie zgłaszanie zwrotu 1 bo "zakup przez pomyłkę" to już jest bezczelność LEVEL HARD. Dla ograniczenia tego zjawiska wystarczyłoby wprowadzić symboliczną opłatę za zwrot - nawet 1 zł - i jestem przekonana, że ilość zwrotów spadłaby o 90%.
Oczywiście, że tak. My z poziomu sprzedawcy rozumiemy to doskonale...
A ja z kolei chciałbym mieć możliwość dodanie takiego kupującego do czarnej listy, jak było to kiedyś...